Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Πώς θα καταλάβετε ότι είναι καιρός να αλλάξετε τα υγρά των φρένων
Για να πραγματοποιήσετε διαγνωστικό έλεγχο της αποδοτικότητας των υγρών των φρένων, θα πρέπει να αποταθείτε στους ειδικούς κάποιου συνεργείου. Αυτοί, θα μετρήσουν το σημείο βρασμού και την ποσότητα νερού της σύνθεσής τους, με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού ελέγχου.
Θα καταλάβετε ότι η ποιότητα των υγρών των φρένων πρέπει να ελεγχθεί, από τα παρακάτω σημάδια:
Αιτίες πρόωρης απώλειας των λειτουργικών ιδιοτήτων των υγρών των φρένων
Το υγρό των φρένων λειτουργεί υπό συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας. Τη στιγμή του φρεναρίσματος, η θερμοκρασία του φτάνει μέχρι και τους 200 ° C κατά μέσο όρο, αν και έχει τη δυνατότητα να αντέξει και σε υψηλότερες θερμοκρασίες: από 205 ° C έως 265 ° C. Μιας και τα υγρά είναι υγροσκοπικά, με την πάροδο του χρόνου, η ποσότητα νερού στη σύνθεσή τους αυξάνεται κατά πολύ, με αποτέλεσμα να φτάνουν σε σημείο βρασμού πολύ πιο γρήγορα από ό,τι θα έπρεπε, να περνάει αέρας στο σύστημα και τελικά, να παύει εντελώς η λειτουργία του συστήματος πέδησης. Η αύξηση του ποσοστού του νερού στη σύνθεσή τους, κατά 2 με 3%, χαμηλώνει το σημείο βρασμού τους κατά 30 με 50 ° C.
Η πρόωρη απώλεια των λειτουργικών ιδιοτήτων των υγρών των φρένων, ενδέχεται να προκληθεί από την κακή κατάσταση των γραμμών μεταφοράς των υγρών των φρένων. Η δομή των μαρκουτσιών από καουτσούκ, είναι πορώδης. Όταν, λοιπόν, το μέγεθος των μικροσκοπικών αυτών πόρων μεγαλώσει, παραδείγματος χάρη λόγω της άμεσης επιρροής του ηλιακού φωτός ή λόγω της εμφάνισης μικροσκοπικών ρωγμών εξαιτίας της επιρροής αποπαγωτικών χημικών ουσιών, τα μαρκούτσια δεν μπορούν να διατηρήσουν την απαραίτητη για το σύστημα στεγανότητα.
Όσο πιο πολύ νερό υπάρχει στα υγρά των φρένων, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος διάβρωσης των τμημάτων της μονάδας. Τα προϊόντα της φθοράς, δημιουργούν επικαθίσεις στις εσωτερικές επιφάνειες των τμημάτων, οι οποίες ενδέχεται να επιφέρουν το μπλοκάρισμα των εμβόλων και των κυλίνδρων.
Πολλές φορές, απαιτείται η πρόωρη αλλαγή των υγρών των φρένων, εξαιτίας της μη συμμόρφωσής τους με τις προδιαγραφές του οχήματος ή του συγκεκριμένου στυλ οδήγησης. Αναλυτικότερα, στα σπορ αυτοκίνητα, χρησιμοποιούνται προϊόντα με υψηλότερο σημείο βρασμού, αν και τα πρόσθετα που περιέχουν, ενδέχεται να αυξήσουν τον κίνδυνο δημιουργίας οπών. Τα συγκεκριμένα υγρά, είναι ακατάλληλα για οχήματα τα οποία διαθέτουν σύστημα ABS.
Κάποιες φορές, η χαμηλή απόδοση του συστήματος πέδησης, οφείλεται στη χρήση αναλωσίμων με διαφορετική σύνθεση. Υπάρχει η περίπτωση να αντιδράσουν σε χημικό επίπεδο τα συστατικά τους, με αποτέλεσμα όχι απλά την επιδείνωση των λειτουργικών ιδιοτήτων των υγρών, αλλά και την καταστροφή της στεγανοποίησης του συστήματος και των συνδετικών του τμημάτων.
Αντικατάσταση του υγρού των φρένων
Η αλλαγή του υγρού των φρένων στα οχήματα που διαθέτουν ενσωματωμένο σύστημα ABS, θα πρέπει να γίνεται από ειδικούς. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, έχετε τη δυνατότητα να αναπληρώσετε τα υγρά και μόνοι σας. Θα πρέπει, ωστόσο, να μην μπερδεύετε τη σειρά με την οποία πρέπει να γίνεται η εξαέρωση του μηχανισμού, η οποία αναγράφεται στο τεχνικό εγχειρίδιο του αυτοκινήτου. Θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα: