Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Για να ελεγχθεί η κατάσταση του τμήματος, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί οπτικός έλεγχος για την ύπαρξη ρωγμών, με τη βοήθεια ενός φακού. Διενεργώντας το διαγνωστικό έλεγχο, θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα τη φούσκα στεγανοποίησης στο μπαλάκι και αν υπάρχουν κενά. Για τη διενέργεια ακριβέστερου ελέγχου των κενών, θα πρέπει να τοποθετηθεί το όχημα, σε έναν λάκκο συνεργείου. Σε διαφορετική περίπτωση, ο διαγνωστικός έλεγχος απαιτεί δύο άτομα. Το ένα θα πρέπει να στρίβει το τιμόνι και προς τις δύο πλευρές, ενώ το άλλο, θα πρέπει τσεκάρει το τμήμα για να εκτιμήσει την ύπαρξη ή όχι αέρα στο εσωτερικό του.
Ενδέχεται να καταλάβετε ότι το ακρόμπαρο απαιτεί διαγνωστικό έλεγχο, από τα παρακάτω σημάδια:
Τη βασικότερη αιτία πρόωρης φθοράς του τμήματος, αποτελεί η κακή του ποιότητα. Όταν κινείται το όχημα, το τμήμα δέχεται ισχυρές πιέσεις, μιας και επιδρούν επάνω του δυνάμεις με διαφορετικές κατευθύνσεις Η διάρκεια ζωής του ακρόμπαρου, φτάνει τα 40.000 χλμ., αν και το επιθετικό στυλ οδήγησης, τα οδοστρώματα χαμηλής ποιότητας και η μη τήρηση των προγραμματισμένων σέρβις, τη μειώνουν ιδιαίτερα.
Τα ακρόμπαρα σκουριάζουν και τα ελαστικά τους ένθετα, φθείρονται από τα σκισίματα στις φούσκες προστασίας από τη σκόνη, οι οποίες τα προστατεύουν από την υγρασία και τη βρωμιά. Η παραπάνω κατάσταση οδηγεί στο ξέπλυμα του λιπαντικού υλικού και την απόξεση των αρθρώσεων.
Το ένθετο του ακρόμπαρου, βρίσκεται πιεσμένο στη σφαιρική επιφάνεια του πείρου του, με ένα ειδικό ελατήριο. Αν το ελατήριο χαλαρώσει, δημιουργούνται κενά ανάμεσα στα τμήματα.
Η παραμόρφωση του ακρόμπαρου, αλλά και η απόξεση του σπειρώματός του, προκύπτουν από τη λάθος τοποθέτησή τους με τη χρήση υπερβολικής δύναμης.
Μιας και τα τμήματα τοποθετούνται ξεχωριστά, για την αλλαγή τους, δεν χρειάζεται να λυθεί ολόκληρο το ακρόμπαρο. Αν ο διαγνωστικός έλεγχος δείξει ότι το τμήμα έχει χαλάσει, απαιτείται η αντικατάστασή του, με την παρακάτω διαδικασία: