
Αντλία Νερού + Σετ Ιμαντα Χρονισμου για αυτοκίνητο
Αντλία νερού + σετ ιμάντα χρονισμού για
Αντλία νερού + σετ ιμάντα χρονισμού: χρήσιμες πληροφορίες
Βλάβες της αντλίας νερού
- Διαρροή ψυκτικού υγρού,
- Φάγωμα ρουλεμάν,
- Βλάβη φτερωτής,
- Φθορά ιμάντα μετάδοσης κίνησης.
Σημάδια βλάβης της αντλίας νερού
- Υπερθέρμανση του κινητήρα,
- Εμφάνιση κενών στην τροχαλία της αντλίας,
- Θόρυβος από τα ρουλεμάν κατά τη λειτουργία του κινητήρα,
- Θόρυβος από την αντλία νερού,
- Μόνιμη οσμή λιπαντικού και ψυκτικού υγρού κάτω από το καπό του κινητήρα,
- Επιβράδυνση της κίνησης του ψυκτικού υγρού.
Αιτίες βλάβης της αντλίας νερού
- Λανθασμένη τοποθέτηση της φτερωτής,
- Διαρκής λειτουργία του κινητήρα,
- Χρήση του αυτοκινήτου σε περιοχές με μεγάλες ανηφοριές, με πολλή κίνηση ή υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες,
- Χρήση κακής ποιότητας ψυκτικού υγρού,
- Αποσυμπίεση του συστήματος.
Διαγνωστικός έλεγχος
Εφόσον εντοπίσετε πως ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει πολύ πάνω από τον μέσο όρο τιμών, όταν το αυτοκίνητο κινείται, θα πρέπει να ανάψετε το καλοριφέρ του αυτοκινήτου στο υψηλότερο επίπεδο. Μετά από λίγο, σταματήστε το αυτοκίνητο, σβήστε τον κινητήρα και ακουμπήστε το ψυγείο. Η υψηλή θερμοκρασία υποδεικνύει βλάβη της αντλίας νερού. Αν ο ιμάντας μετάδοσης κίνησης είναι ζεστός, τότε η βλάβη πηγάζει από αυτόν.
Μια ακόμα εύκολη μέθοδος αξιολόγησης της κατάστασης της αντλίας νερού, επισημαίνεται παρακάτω. Χρειάζεται να εκκινήσετε τον κινητήρα, χωρίς καθόλου γκάζι και να πιέσετε για λίγο με το χέρι, τον επάνω σωλήνα του ψυγείου. Αν αισθανθείτε την κίνηση του ψυκτικού υγρού, τότε η αντλία είναι πλήρως λειτουργική.
Ο οπτικός έλεγχος του χώρου παρκαρίσματος, αποτελεί τον πιο εύκολο τρόπο αξιολόγησης. Η ύπαρξη υγρών κηλίδων στο πάτωμα, δηλώνει ότι η αντλία έχει σπάσει. Οι κηλίδες πράσινου χρώματος δείχνουν την πορεία του ψυκτικού υγρού.
Επισκευή και αντικατάσταση της αντλίας νερού
Ο κύκλος ζωής της αντλίας νερού φτάνει τα 90 000 χιλιόμετρα. Για την αντικατάστασή της, εκτελέστε τα παρακάτω:
- Αποστραγγίξτε το παλιό ψυκτικό υγρό,
- Αφαιρέστε τον ιμάντα,
- Αποσυνδέστε όλα τα στοιχεία στερέωσης της αντλίας στο μπλοκ του κινητήρα,
- Βγάλτε την αντλία.
Είναι προτιμότερο να αποτείνεστε στους επαγγελματίες ενός συνεργείου, για την εκτέλεση των περίπλοκων επισκευαστικών εργασιών που συνοδεύουν την αλλαγή του προβληματικού τμήματος.