
Πίσω Σιλανσιέ για αυτοκίνητο
Πίσω σιλανσιέ για
Πίσω σιλανσιέ: χρήσιμες πληροφορίες
Bλάβες του κεντρικού σιγαστήρα (σιλανσιέ)
- Σπασίματα του κεντρικού σιγαστήρα που προκλήθηκαν από μηχανική επίδραση,
- Χαλάρωση των συνδέσεων των τμημάτων,
- Προβλήματα με τα επιθέματα, τα οποία προκλήθηκαν από υπέρβαση του κύκλου ζωής ή από φυσικές βλάβες,
- Αποσυμπίεση του συστήματος,
- Υπέρβαση κύκλου ζωής ή φυσικές βλάβες της μόνωσης ή των διάτρητων σωλήνων.
Συμπτώματα βλαβών βασικού σιγαστήρα (σιλανσιέ)
- Ο σωλήνας της εξάτμισης κάνει δυνατό θόρυβο,
- Τα καυσαέρια περνούν και μέσα από άλλα τμήματα αυτοκινήτου, εκτός από τον σωλήνα της εξάτμισης,
- Αισθητή πτώση της δύναμης του κινητήρα.
Αιτίες βλαβών του βασικού σιγαστήρα (σιλανσιέ)
- Σπάσιμο λόγω ατυχήματος ή φυσικών επιπτώσεων,
- Χρήση του σιγαστήρα μετά το πέρας του κύκλου ζωής του,
- Δημιουργία σκουριάς,
- Χρήση χαμηλής ποιότητας καυσίμου,
- Κόψιμο των πρόσθετων ελαστικών βάσεων.
Διαγνωστικός έλεγχος
Ο χρόνος χρήσης του βασικού χαλύβδινου (με πρόσμειξη αλουμινίου) σιγαστήρα, δεν ξεπερνά τα δύο τρία χρόνια. Έπειτα από αυτό το διάστημα, αντενδείκνυται η χρήση του. Τα μπλοκαρίσματα των διάτρητων σωλήνων, μειώνουν την απόδοση του σιγαστήρα και δεν επιτρέπουν το φιλτράρισμα των καυσαερίων, με αποτέλεσμα την αύξηση της πίεσης στο εσωτερικό των σωλήνων και την αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα.
Το σύστημα εξάτμισης πρέπει να υπόκειται σε προληπτικό έλεγχο ανά 50000 χιλιόμετρα. Το επιθετικό στυλ οδήγησης και η οδήγηση σε οδοστρώματα με ανώμαλη επιφάνεια, απαιτούν συχνότερους διαγνωστικούς ελέγχους.
Επισκευή και αντικατάσταση του βασικού σιγαστήρα (σιλανσιέ)
Οι μικρές φυσικές ζημιές και τα μικρά σκισίματα στο σώμα του σιγαστήρα, επισκευάζονται με απλά εργαλεία συγκόλλησης. Η μέθοδος αυτή, όμως, χαρακτηρίζεται ως προσωρινή λύση, μιας και θα κληθείτε να αλλάξετε ολόκληρο το τμήμα αρκετά σύντομα.
Αρκεί να αφαιρέσετε το κολάρο του σιγαστήρα και τη βάση του καταλύτη οξείδωσης, για να αλλάξετε κάποιο σπασμένο τμήμα. Μετά θα πρέπει να αφαιρέσετε τα επιθέματα, τις διάφορες ελαστικές βάσεις, τους καταλύτες οξείδωσης και το σιγαστήρα. Η διεργασία αυτή δεν απαιτεί πολύ χρόνο, εφόσον τηρήσετε την ακολουθία των βημάτων και είστε προσεκτικοί. Για την επαναφορά της λειτουργίας του συστήματος της εξάτμισης, συχνά αρκεί η σωστή σύνδεση του σιγαστήρα.
Η τοποθέτηση του σιγαστήρα προϋποθέτει πολλή προσοχή. Το τμήμα αυτό, μπορεί να προκαλέσει ζημιές στα γειτονικά του συστήματα, διότι θερμαίνεται υπερβολικά κατά τη λειτουργία του. Ο έλεγχος των ελαστικών βάσεων του σιγαστήρα και των βραχιόνων στήριξής τους, έχει μεγάλη σημασία. Σημαντικό είναι, επίσης, να μην ακουμπούν με άλλα γειτονικά τους τμήματα.