Πιστόνι για αυτοκίνητο

Πιστόνι Κατάστημα

Πώς θα εντοπίσετε τυχόν ζημιές του εμβόλου του κινητήρα

Ο διαγνωστικός έλεγχος της κατάστασης του τμήματος, μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του πλήρους διαγνωστικού ελέγχου του γκρουπ κυλίνδρων-εμβόλων, σε κάποιο συνεργείο. Αρχικά, μετριέται η συμπίεση του κυλίνδρου και η διαφυγή αερίων του  στροφαλοθαλάμου, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένο εξοπλισμό, και πραγματοποιείται έλεγχος της στεγανότητας του θαλάμου καύσης. Στη συνέχεια και αν απαιτείται, λύνεται ο κινητήρας και ελέγχονται τα τμήματά του για το βαθμό ζημιάς τους.

Αν πραγματοποιείτε τον έλεγχο μόνοι σας, ζητήστε από τον βοηθό σας να βάλει μπροστά  τον κινητήρα, να βάλει νεκρά και μετά, να πατήσει απότομα το πετάλι του γκαζιού. Παράλληλα, θα πρέπει να βάλετε ένα λευκό χαρτί στην μπούκα της εξάτμισης. Τα σημάδια λαδιού επάνω στο χαρτί, σημαίνουν την ύπαρξη φθορά στο γκρουπ κυλίνδρων-εμβόλων.

Θα κατανοήσετε ότι το έμβολο απαιτεί διαγνωστικό έλεγχο, από τα παρακάτω σημάδια:

  • Αύξηση της κατανάλωσης λαδιού.
  • Μείωση της ισχύος του κινητήρα.
  • Εμφάνιση μπλε-γκρίζων ή μαύρων καυσαερίων στην εξάτμιση.
  • Παρουσία επικαθίσεων άνθρακα στα μπουζί.
  • Ίχνη λαδιού στο φίλτρο αέρα ή στον συνδετικό αγωγό του.
  • Αστάθεια της λειτουργίας του κινητήρα στο ρελαντί και δονήσεις στο λεβιέ των ταχυτήτων.
  • Περίεργοι ήχοι όταν δουλεύει ο κινητήρας, οι οποίοι αυξάνονται στις χαμηλές σ.α.λ. και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.

Αιτίες ζημιών του εμβόλου του κινητήρα

Οποτεδήποτε παραβιαστούν οι διαδικασίες που πραγματοποιούνται στο εσωτερικό των θαλάμων καύσης, δημιουργούνται κίνδυνοι για το έμβολο. Παραδείγματος χάρη, το μίγμα καυσίμου-αέρα, ενδέχεται να αναφλέγεται για περισσότερη ώρα από τη φυσιολογική, εξαιτίας προβλημάτων στα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου ή υπερσυμπίεσης, ή εξαιτίας της καθυστέρησης της αλλαγής του φίλτρου αέρα. Τα παραπάνω ενδέχεται να προκαλέσουν το λιώσιμο του κάτω μέρους του εμβόλου. Επίσης, η χρησιμοποίηση βενζίνης με χαμηλά οκτάνια, δημιουργεί σκασίματα στον κινητήρα, τα οποία ενδέχεται να προκαλέσουν  τη διάβρωση των μετάλλων και την καταστροφή τους.

Η λανθασμένη ρύθμιση του διάκενου ανάμεσα στο τμήμα και τον κύλινδρο, κατά την κατασκευή τους από το εργοστάσιο, θα προκαλέσει την πρόωρη φθορά της ποδιάς του εμβόλου. Παρόμοια αποτελέσματα ενδέχεται να επέλθουν και από την υπερθέρμανση του κινητήρα.

Η έλλειψη λαδιού ή η ιδιαίτερα χαμηλή πίεση στο σύστημα λίπανσης, επιδρούν καταστροφικά στο έμβολο: η απουσία του φιλμ λαδιού, μεταξύ των μεταλλικών επιφανειών, προκαλεί υπερθέρμανση, λιώσιμο και μπλοκάρισμα. Η αμέλεια του προγράμματος αλλαγής του λιπαντικού, θα επιφέρει τη ρύπανση των αυλών του κινητήρα και θα αυξήσει τη φθορά των κινούμενων αρθρώσεων.

Τα φθαρμένα, στραβωμένα ή σπασμένα ελατήρια του εμβόλου, αδυνατούν να παράσχουν  αξιόπιστη στεγανοποίηση. Τα καυτά αέρια περνούν μέσα από τα κενά που δημιουργούνται και καίνε το φιλμ λαδιού που βρίσκεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων, με αποτέλεσμα το γδάρσιμο της επιφάνειας του εμβόλου.

Το πέρασμα ξένων σωμάτων στο θάλαμο καύσης, προκαλεί μηχανικές βλάβες στο τμήμα: γδαρσίματα, ραγίσματα και διατρήσεις.

Επισκευή του εμβόλου του κινητήρα

Κάποιες φορές, γίνεται χρήση της μεθόδου επιμετάλλωσης για την επισκευή της επιφάνειας του τμήματος και την επαναφορά των αρχικών του διαστάσεων. Αρχικά, τα χαλασμένα σημεία καθαρίζονται και μετά, περνιούνται με ένα ειδικό υλικό. Όταν το υλικό σκληρύνει, το επισκευασμένο σημείο πρέπει να τριφτεί και να κοπούν τα περισσέματα με έναν ειδικό κόφτη.

Κάποιες φορές, για τη μείωση των κενών και τη στεγανοποίηση των τμημάτων, τοποθετείται ένα ειδικό στρογγυλό ελατήριο, μέσα στη φθαρμένη αυλάκωση του εμβόλου μαζί με το ελατήριο του εμβόλου.

Αντικατάσταση του εμβόλου του κινητήρα

Αν το τμήμα δεν επισκευάζεται, απαιτείται η αντικατάσταση του εμβόλου με ένα καινούριο. Το μέγεθος του τμήματος για την επισκευή είναι, συνήθως, μεγαλύτερο από το κανονικό, με αποτέλεσμα κατά την τοποθέτηση, τα τμήματα να περνάνε από ρεκτιφιέ. Συνήθως, από ρεκτιφιέ περνάει και ο κύλινδρος. Η αλλαγή του εμβόλου θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά σε κάποιο συνεργείο.

Πιστόνι από τους καλύτερους κατασκευαστές
Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από NÜRAL κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από MAHLE ORIGINAL κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από KOLBENSCHMIDT κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από AISIN κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από IPSA κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από ASHIKA κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από BLUE PRINT κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από DT κατασκευαστής
Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από ET ENGINETEAM κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από NE κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από AE κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από JAPANPARTS κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από BUGIAD κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από Borsehung κατασκευαστής Πιστόνι στην αρχική ποιότητα από TRUCKTEC AUTOMOTIVE κατασκευαστής
Γνήσια ανταλλακτικά ποιότητας: Πιστόνι για το αυτοκίνητό σας
Προϊόν №: 40759600
Παραγγελία KOLBENSCHMIDT Πιστόνι 40759600 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 91,82 €
-22%
91,82 €
117,72 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | KOLBENSCHMIDT 40759600
Πληροφορίες προϊόντος
  • Κανονικό μέγεθος [STD]:
  • Διάμετρος μπουλονιού [mm]: 23
  • μήκος μπουλονιού [mm]: 53
  • Αριθμός στοιχείων: 66002, 66003, 66004
  • Ποσότητα: 3
  • Αριθμός παραγωγής: 082261
  • Διαμέτρος οπής [mm]: 82,51
  • Ύψος συμπίεσης [mm]: 29,6
  • Μήκος [mm]: 50,1
  • Βάθος κοιλότητας 1 [mm]: 6,2
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
Παραγγελία NÜRAL Πιστόνι 87-421000-20 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 84,02 €
-22%
84,02 €
107,72 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | NÜRAL 87-421000-20
Πληροφορίες προϊόντος
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
Παραγγελία MAHLE ORIGINAL Πιστόνι 029 82 00 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 43,87 €
-22%
43,87 €
56,24 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | MAHLE ORIGINAL 029 82 00
Πληροφορίες προϊόντος
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
Παραγγελία MAHLE ORIGINAL Πιστόνι 030 89 02 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 50,48 €
-22%
50,48 €
64,72 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | MAHLE ORIGINAL 030 89 02
Πληροφορίες προϊόντος
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
Παραγγελία MAHLE ORIGINAL Πιστόνι 016 02 00 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 95,35 €
-22%
95,35 €
122,24 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | MAHLE ORIGINAL 016 02 00
Πληροφορίες προϊόντος
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
Παραγγελία NÜRAL Πιστόνι 87-427700-40 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 56,53 €
-22%
56,53 €
72,48 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | NÜRAL 87-427700-40
Πληροφορίες προϊόντος
  • Μήκος [mm]: 74,820
  • Τρύπα κυλίνδρου [mm]: 86,00
  • Μηχανικά επεξεργασμένο: με υποδοχή/άνοιγμα για μπεκ λαδιού
  • Διάμετρος μπουλονιού [mm]: 30
  • Συμπληρωματικό προϊόν/ πληροφορίες 2: με κανάλι ψύξης, με βάση ελατηρίων εμβόλου, για τραπεζοειδής διωστήρα
  • Αριθμός στοιχείων: 08-427700-00
  • Αριθμός παραγωγής: 08683-101
  • Ύψος συμπίεσης [mm]: 48,420
  • Διάμετρος κοιλότητας [mm]: 46,900
  • μήκος μπουλονιού [mm]: 66
  • Βάθος κοιλότητας 1 [mm]: 15,850
  • Κανονικό μέγεθος [STD]:
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
Προϊόν №: 005 24 00
Παραγγελία MAHLE ORIGINAL Πιστόνι 005 24 00 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 125,77 €
-22%
125,77 €
161,24 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | MAHLE ORIGINAL 005 24 00
Πληροφορίες προϊόντος
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
Παραγγελία MAHLE ORIGINAL Πιστόνι 002 93 02 για αυτοκίνητο με εύκολο κόστος 78,97 €
-22%
78,97 €
101,24 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, Αποστολές
x Πιστόνι | MAHLE ORIGINAL 002 93 02
Πληροφορίες προϊόντος
Σε απόθεμα Λεπτομέρειες
  • Επαφή
  • Όροι Συναλλαγής
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Εταιρεία
  • ΠΛΗΡΩΜΗΣ
  • ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
  • Eπιστρέψουν τα προϊόντα
  • Αντικατάσταση