
Προθερμαντήρας για αυτοκίνητο
Προθερμαντήρας για
Προθερμαντήρας: χρήσιμες πληροφορίες
Πώς θα εντοπίσετε τυχόν βλάβες του προθερμαντήρα
Ο προθερμαντήρας μπορεί να περάσει από διαγνωστικό έλεγχο είτε σε κάποιο συνεργείο, είτε από εσάς τους ίδιους. Αυτό μπορείτε να κάνετε με τη χρησιμοποίηση διαφόρων μεθόδων. Σύμφωνα με την πρώτη μέθοδο, σας χρειάζεται ένα πολύμετρο. Βάλτε τη συσκευή σε λειτουργία μέτρησης της αντίστασης. Συνδέστε τον αισθητήρα το ένα άκρο της συσκευής στην έξοδο του προθερμαντήρα και το άλλο - στο αμάξωμα του οχήματος. Αν δεν υπάρχει επαφή, το τμήμα είναι χαλασμένο.
Ενδεχομένως να καταλάβετε ότι ο προθερμαντήρας χρειάζεται διαγνωστικό έλεγχο, βάσει των παρακάτω σημαδιών:
- Ο κινητήρας δεν ξεκινά ή ξεκινά με δυσκολία.
- Ο κινητήρας δυσλειτουργεί.
- Παρουσία καυσαερίων λευκού χρώματος.
Αιτίας βλαβών του προθερμαντήρα
Μια αιτία βλάβης αποτελεί το τέλος του κύκλου ζωής του τμήματος, το οποίο είναι φτιαγμένο για 50 έως 60 χιλιάδες χιλιόμετρα λειτουργίας. Παρ’ όλα αυτά, αν προκύψουν δυσλειτουργίες νωρίτερα στο τμήμα, θα οφείλονται ενδεχομένως σε τυχόν δυσλειτουργία του συστήματος καυσίμου. Η βλάβη του τμήματος ενδέχεται, επίσης, να προέλθει από βλάβη του ρυθμιστή ή του δυναμό.
Σε περίπτωση ρύπανσης ή φθοράς του μπεκ, ένας ισχυρός πίδακας καυσίμου χτυπά το λειτουργικό στοιχείο του προθερμαντήρα. Αυτό προκαλεί την απώλεια της ακεραιότητας του περιβλήματος του προθερμαντήρα και, κατά συνέπεια, τη βλάβη του.
Αν το ρελέ ελέγχου χαλάσει, ο προθερμαντήρας υπερθερμαίνεται. Στην εν λόγω περίπτωση, το περίβλημα του τμήματος παραμορφώνεται και λιώνει το νήμα του, ενώ ο προθερμαντήρας καίγεται. Επίσης, ενδέχεται να καεί και το ίδιο το ρελέ, ή να σπάσουν και να χαλάσουν τα καλώδια που συνδέονται σε αυτό.
Η βλάβη του τμήματος ενδέχεται να έχει σχέση με τη λανθασμένη χρήση του, τα κατασκευαστικά ελαττώματα ή η χαμηλή ποιότητα των επιμέρους στοιχείων. Τέλος, το τμήμα μπορεί να χαλάσει σε περίπτωση εσφαλμένης εγκατάστασης, λόγω του μη κατάλληλου σφιξίματός του.
Αντικατάσταση του προθερμαντήρα
Το χαλασμένο τμήμα θα πρέπει να αλλαχτεί. Αυτή η διεργασία απαιτείται να γίνει από τους επαγγελματίες κάποιου συνεργείου, διότι το υλικό του τμήματος είναι πολύ εύθραυστο και χαλάει εύκολα αν δεν τοποθετηθεί σωστά.
Για να κρατήσετε τον προθερμαντήρα πλήρως λειτουργικό, θα πρέπει να τον ελέγχετε μία φορά το εξάμηνο. Το τμήμα θα πρέπει να αλλάζεται ανά 60 χιλιάδες χιλιόμετρα.