Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Ο διαγνωστικός έλεγχος της κατάστασης του τμήματος, πραγματοποιείται με τη χρήση ειδικών οργάνων μέτρησης (ωμόμετρο / πολύμετρο). Για να πραγματοποιηθεί έλεγχος για τυχόν βραχυκύκλωμα στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, θα πρέπει να τοποθετήσετε το ένα καλώδιο της συσκευής στην κεντρική επαφή της μονάδας και το άλλο, στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Αν η μονάδα είναι λειτουργική, δεν θα υπάρξει καμία αντίδραση από τη συσκευή. Ο έλεγχος των εξόδων της, θα πρέπει να γίνεται ανά ζεύγη. Τοποθετήστε τα καλώδια του πολυμέτρου στους κυλίνδρους. Στην περίπτωση αυτή, αν δεν υπάρξει αντίδραση από τη συσκευή, υπάρχει κάποια βλάβη.
Ο διαγνωστικός έλεγχος των πρωτευόντων κυκλωμάτων της μονάδας, πραγματοποιείται συνδέοντας τα καλώδια του ωμόμετρου, στον αριστερό και το δεξιό ακροδέκτη της. Αν δεν εμφανιστούν ενδείξεις, το τμήμα δεν λειτουργεί. Αν ληφθούν ενδείξεις, θα πρέπει να συγκριθούν με τις προβλεπόμενες από τον κατασκευαστή τιμές.
Έλεγχος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί και στο περίβλημα της μονάδας και, αν εντοπιστεί βλάβη, θα πρέπει να αλλαχτεί.
Μπορείτε να κατανοήσετε ότι η μονάδα του συστήματος ανάφλεξης χρειάζεται διαγνωστικό έλεγχο, από τα παρακάτω συμπτώματα:
Οι πιο συνηθισμένες αιτίες, που οδηγούν στην απουσία ηλεκτρικού ρεύματος στη μονάδα του συστήματος ανάφλεξης, είναι τα κομμένα καλώδια, οι χαλαρά συνδεδεμένοι ακροδέκτες και η ρύπανσή τους. Για να προκληθεί κάποια μηχανική βλάβη στο τμήμα, συνήθως, απαιτείται φυσική κρούση κατά την τοποθέτησή του. Τα ραγίσματα στην επιφάνεια του περιβλήματος του τμήματος, επιφέρουν τη ρύπανση των εξαρτημάτων που βρίσκονται στο εσωτερικό του και την οξείδωσή τους, λόγω της εισερχόμενης υγρασίας.
Η μονάδα ενδέχεται, επίσης, να υποστεί κάποια βλάβη από την υπερθέρμανση. Η υπερθέρμανσή της, ενδέχεται να οφείλεται σε κάποιο εσωτερικό βραχυκύκλωμα ή σε προβλήματα του συστήματος ελέγχου του κινητήρα.
Τα λειτουργικά σφάλματα του συστήματος, μπορεί να προκαλέσουν τη μείωση της διάρκειας ζωής του τμήματος. Πιο συγκεκριμένα, δεν θα πρέπει να αφήνετε ποτέ το διακόπτη της μίζας αναμμένο, όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί. Η διάρκεια ζωής του τμήματος, εξαρτάται και από την ποιότητά του, αλλά και από την τήρηση του προγράμματος συντήρησης.
Επισκευή επιδέχονται αποκλειστικά, οι ακροδέκτες της μονάδας. Για να επισκευαστούν, θα πρέπει να αφαιρεθεί το κάλυμμα του περιβλήματος της μονάδας, να αφαιρεθούν τα μικρά καλώδια από την πλακέτα τυπωμένου κυκλώματος και να τοποθετηθούν καινούρια. Αν χρειαστούν αντικατάσταση, τα καλώδια των ελεγκτών των τρανζίστορ, τα σημεία συγκόλλησής τους θα πρέπει να περαστούν με ειδικό βερνίκι.
Η αντικατάσταση του συγκεκριμένου τμήματος, απαιτεί τη χρήση ενός σετ κλειδιών και ενός άλεν. Αρχικά, θα πρέπει να αποσυνδεθεί ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας και να αφαιρεθεί το μπλοκ των ακροδεκτών. Συνεχίζοντας, θα πρέπει να αποσυνδεθούν τα καλώδια υψηλής τάσης και τα στοιχεία σύνδεσής τους στον κινητήρα. Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να τοποθετηθεί η καινούρια μονάδα. Πλέον μπορούν να συνδεθούν τα μπουζοκαλώδια στους αντίστοιχους κυλίνδρους και να συναρμολογηθεί η μονάδα, ακολουθώντας τα πιο πάνω βήματα με την αντίστροφη σειρά.