Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα MAZDA MX-3 (EC): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Mazda MX-3 (EC) αποτελούν κουπέ τα οποία κατασκευάζονταν το διάστημα 1991 με 1998 και ήταν 4θέσια. Το αρκετά μικρό τους βάρος και το χαμηλό κέντρο βαρύτητας ασκούσαν θετική επιρροή στις επιδόσεις του όσον αφορά στην ταχύτητα. Αν αναζητάτε το μέρος από το οποίο θα αγοράσετε ανταλλακτικά για Mazda MX-3 (1991-1998), τσεκάρετε την συλλογή του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και αποκτήστε κάποια καλή προσφορά. Εδώ, πωλούνται φθηνά, πλήθος από τακάκια φρένων, φίλτρα λαδιού, μπουζί και άλλα ανταλλακτικά, για να έχετε τη δυνατότητα να κάνετε οικονομία χρημάτων.
Οι τεχνικές προδιαγραφές των Mazda MX-3 (EC)
Το αμάξωμα είχε τις πιο κάτω διαστάσεις: μήκος 4.220 χιλιοστά, πλάτος 1.695 χιλιοστά και ύψος 1.310 χιλιοστά. Το ελεύθερο ύψος από το έδαφος άγγιζε τα 145 χιλιοστά, ενώ η ικανότητα φόρτωσής του δεν ξεπερνούσε τα 430 κιλά. Στο πορτμπαγκάζ, μπορούσαν να μεταφερθούν αντικείμενα με συνολικό όγκο έως 390 λίτρα.
Το αυτοκίνητο διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση. Το εμπρόσθιο τμήμα του εξοπλιζόταν με γόνατα MacPherson και το οπίσθιο, με μια κατασκευή πολλαπλών συνδέσμων. Στην οπίσθια ανάρτηση, έγινε χρήση από τον κατασκευαστή, της εταιρικής τεχνολογίας, Twin-Trapezoidal Link. Η συγκεκριμένη τεχνολογία ασκούσε θετική επιρροή στην ικανότητα ελιγμών, διασφάλιζε ομαλότητα κατά την οδήγηση και έκανε δυνατή τη μείωση στο ελάχιστο των κλίσεων του αμαξώματος του αυτοκινήτου στους ελιγμούς. Ο εμπρόσθιος άξονας εξοπλιζόταν με αεριζόμενους δίσκους φρένων, ενώ ο οπίσθιος άξονας μπορούσε να εξοπλιστεί είτε με ταμπούρα, είτε με δίσκους.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Καθ’ όλη τη διάρκεια της κατασκευής των Mazda MX-3 EC (1991-1998) εμφανίστηκαν 8 εκδόσεις που διέθεταν όλες κινητήρες βενζίνης και ήταν μπροστινοκίνητες.
Η έκδοση 1.8 i V6 MT εξοπλιζόταν με τον κινητήρα K8, έναν από τους μικρότερους σε μέγεθος 6κύλινδρους κινητήρες της εποχής του. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του συγκεκριμένου εταιρικού κινητήρα, αποτελούσε το σύστημα εισαγωγής μεταβλητού συντονισμού (VRIS). Η συγκεκριμένη τεχνολογική λύση αποτελούταν από τα παρακάτω: η πολλαπλή εισαγωγής διέθετε θαλάμους, συντονισμένους σε συγκεκριμένη συχνότητα συντονισμού. Η μονάδα ελέγχου εναλλασσόταν δυναμικά ανάμεσά τους και έτσι, γινόταν δυνατή η κατάλληλη συχνότητα συντονισμού για τις διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο, το VRIS διασφάλιζε εξαναγκαζόμενη δυναμική φόρτιση, με τη δημιουργία πίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής. Η χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας επιδρούσε θετικά στην αποδοτικότητα της καύσης του καυσίμου. Μερικά ακόμη ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των κινητήρων K, αποτελούν το σώμα από αλουμίνιο και η 60° γωνία του μπλοκ των κυλίνδρων. Ο στροφαλοφόρος άξονας φτιαχνόταν από σφυρήλατο χάλυβα και οι μπιέλες από ελαφρύ ανθρακούχο χάλυβα.
Ο κινητήρας που εξόπλιζε την έκδοση 1.8 i V6 MT, διακρινόταν για την ισχύ του των 133 ίππων και τη ροπή των 157 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Το κουπέ άγγιζε τα 100 χλμ/ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα και είχε τελική ταχύτητα 202 χλμ/ώρα.
Τα πακέτα εξοπλισμού των MX-3 EC
Από τον κατασκευαστή προσφέρονταν, τόσο το βασικό όσο και κάποια εκτεταμένα πακέτα εξοπλισμού. Ακόμη και στο βασικό του εξοπλισμό, το κουπέ διέθετε κεντρικό κλείδωμα, φιμέ τζάμια, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλιοροφή.