Τα άκρα της εξάτμισης χρησιμοποιούνται ευρέως στην αναβάθμιση του συστήματος εξάτμισης ενός αυτοκινήτου. Διαφέρουν ως προς τη λειτουργία, με μερικά να προσθέτουν στυλ στο εξωτερικό, άλλα να εμποδίζουν ξένα αντικείμενα να εισέλθουν στο σύστημα εξάτμισης, ενώ κάποια άλλα να διαφοροποιούν τον ήχο που παράγεται από τη ροή των καυσαερίων.
Άκρα εξάτμισης: 9 στοιχεία-κλειδιά
- Αυτά τα εξαρτήματα είναι συνήθως κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα, ενώ αυτά από τιτάνιο είναι λιγότερο συνηθισμένα. Τα πρώτα είναι φθηνά αλλά βαριά και μπορούν να έχουν μια εντυπωσιακή ιριδίζουσα επίστρωση. Τα τιτανίου είναι ελαφριά και διαθέτουν υψηλή αντοχή, αλλά έχουν υψηλό κόστος. Υπάρχουν, επίσης, σύνθετα εξαρτήματα με μεταλλική βάση και εξωτερικό κάλυμμα άνθρακα. Συνήθως, τοποθετούνται σε σπορ αυτοκίνητα.
- Τα άκρα της εξάτμισης μπορούν να έχουν κυκλικά, οβάλ, ορθογώνια ή άλλα σχήματα, και έχουν ίσια ή λοξά, επίπεδα ή στρογγυλεμένα άκρα. Ο σχεδιασμός τους δεν επηρεάζει συνήθως τη λειτουργικότητά τους.
- Οι διπλές μπούκες εξάτμισης συμβάλλουν στη δημιουργία διακλαδισμένης επίδρασης καυσαερίων.
- Για βελτιωμένη μείωση θορύβου, ένας διάτρητος σωλήνας, ένα σύστημα πλέγματος ή διάτρητα διαφράγματα μπορούν να ενσωματωθούν στην μπούκα. Διαιρούν και ανακατευθύνουν τη ροή καυσαερίων, προσφέροντας έτσι την αναγκαία απορρόφηση θορύβου.
- Ξεχωριστή κατηγορία αποτελούν οι συσκευές με ενσωματωμένη φτερωτή ή αντηχείο. Συμβάλλουν στην εξομοίωση του ήχου σφυρίγματος που παράγεται από έναν στροβιλοσυμπιεστή ή του βρυχηθμού ενός σπορ κινητήρα.
- Ορισμένα μοντέλα είναι διαθέτουν φωτισμό LED. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, δημιουργούν το εφέ της φλόγας που βγαίνει από τον σωλήνα εξάτμισης.
- Τα άκρα εξάτμισης στερεώνονται μέ μπουλόνια, κολάρα σωλήνων ή συγκόλληση. Η πρώτη μέθοδος είναι κατάλληλη για την τοποθέτηση διακοσμητικών στοιχείων που ενδέχεται να μην συνάδουν απαραίτητα με τα εργοστασιακά τοποθετημένα τμήματα. Η δεύτερη είναι πιο αξιόπιστη, διότι το σύστημα είναι στεγανοποιημένο, γεγονός απαραίτητο για την εγκατάσταση εξαρτημάτων μείωσης θορύβου. Η συγκόλληση είναι χρονοβόρα και κοπιώδης εργασία, αλλά περιορίζει τον κίνδυνο απόσπασης του άκρου.
- Ένα άκρο εξάτμισης πρέπει να τοποθετηθεί σε ευθυγραμμιση με τον οπίσθιο προφυλακτήρα. Μια μπούκα που προεξέχει κατά πολύ χαλάει το εξωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ ένα εξάρτημα που είναι πολύ κοντό δεν μπορεί να διώξει τα καυσαέρια αρκετά μακριά από το όχημα.
- Τα στοιχεία στερέωσης μπορεί να χαλαρώσουν, με το πέρασμα του χρόνου, λόγω των δονήσεων που προκαλούνται από τον κινητήρα ή της οδήγησης σε κακής ποιότητας δρόμους. Χρειάζεται, επομένως, να διασφαλίζεται ανά περιόδους ότι το εξάρτημα είναι σταθερά στερεωμένο.
Παραγγείλετε εξαρτήματα σε τιμή ευκαιρίας γρήγορα και εύκολα από το ηλεκτρονικό κατάστημα antallaktikaexartimata.gr
Από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε πάντα να αγοράζετε μπούκες εξάτμισης σε προσιτή τιμή. Μια ευρεία συλλογή προϊόντων που παρουσιάζονται στον κατάλογο του ιστότοπου θα σας βοηθήσει να βρείτε το προϊόν που έχετε ανάγκη, γρήγορα και εύκολα.