Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα ALFA ROMEO 75 (162B): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Το Alfa Romeo 75 162B είναι ένα 5-θέσιο σεντάν που συναρμολογείτο στην Ιταλία από το 1985 έως το 1992. Η κυκλοφορία του μοντέλου προγραμματίστηκε ώστε να συμπέσει με την 75η επέτειο της κατασκευαστικής εταιρείας και γι’ αυτό το λόγο ονομάστηκε έτσι. Από τη δεκαετία του '80 μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '90, τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούνταν από την ιταλική αστυνομία. Μπορείτε να παραγγείλετε ανταλλακτικά για το Alfa Romeo 75 162B στο antallaktikaexartimata.gr και να βγείτε ιδιαίτερα κερδισμένοι. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από οικονομικά αλλά υψηλής ποιότητας δισκόφρενα, τακάκια φρένων, μπουζί, φίλτρα λαδιού και άλλα εξαρτήματα από αξιόπιστους κατασκευαστές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του Alfa Romeo 75 162B
Το μήκος του σεντάν ήταν 4,331μ., το πλάτος του 1,631μ. και το ύψος του 1,349μ.. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ήταν 12cm. Ο χώρος αποσκευών (αυτού του σεντάν) είχε την - αρκετά μεγάλη - χωρητικότητα των 498 λίτρων με (μέγιστο) ωφέλιμο φορτίο τα 425 κιλά.
Βασικές εκδόσεις
Κατά τη διάρκεια των ετών παραγωγής κυκλοφόρησαν 16 εκδόσεις. 14 από αυτές ήταν βενζίνης και 2 ντήζελ. Το 75 1.8 Turbo ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας, που ήταν εφοδιασμένο με υπερσυμπιεστή. Αυτά τα αυτοκίνητα συναρμολογούνταν την περίοδο 1986-1990. Ήταν πισωκίνητα (σεντάν) με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και βενζινοκίνητο κινητήρα τεσσάρων κυλίνδρων 155 ίππων, με κυβισμό 1,779 λίτρα. Το γεγονός ότι διέθετε σύστημα έγχυσης καυσίμου πολλαπλών σημείων (MPI), συνέβαλλε θετικά στην αποδοτική χρήση του καυσίμου κι έτσι, η κατανάλωση σε μικτή διαδρομή ήταν περίπου 9,8 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Τα αυτοκίνητα 75 162B (1985-1992) μπορούσαν να επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 7,6 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητά τους ήταν 209 χλμ./ώρα.
Παραλλαγές εξοπλισμού για τα 75 162B
Τα αυτοκίνητα που διετίθεντο στις περισσότερες χώρες, έβγαιναν σε 3 εκδοχές ως προς τον εξοπλισμό τους: βασική, εκτεταμένη και πολυτελείας. Π.χ. στην αγορά της βορείου Αμερικής αυτές ονομάζονταν Milano Silver, Milano Gold και Milano Platinum αντίστοιχα. Η εκδοχή πολυτελείας περιλάμβανε υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικούς καθρέφτες και κλιματιστικό. Στο ταμπλό του αυτοκινήτου ήταν ενσωματωμένη η οθόνη ενός διαγνωστικού υπολογιστή υψηλής τεχνολογίας, που ονομαζόταν Alfa Romeo Control και επέτρεπε στον οδηγό να παρακολουθεί τη λειτουργία του κινητήρα και των άλλων συστημάτων και εξαρτημάτων του οχήματος, προειδοποιώντας τον για πιθανές δυσλειτουργίες. Προαιρετικά ήταν διαθέσιμα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, καθώς και σύστημα υποβοήθησης οδήγησης.