Ανταλλακτικά Audi 100 C4 Avant
Ανταλλακτικά για Audi 100 C4 Avant
-
Τύπος S4 Turbo quattroΈτος (Από-προς): 09.1991 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 169Δύναμη [PS] 230Κυλινδρισμός (cc) 2226Κύλινδροι 5
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.3 EΈτος (Από-προς): 09.1991 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 98Δύναμη [PS] 133Κυλινδρισμός (cc) 2309Κύλινδροι 5
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.6Έτος (Από-προς): 03.1992 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 110Δύναμη [PS] 150Κυλινδρισμός (cc) 2598Κύλινδροι 6
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.5 TDIΈτος (Από-προς): 12.1990 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 85Δύναμη [PS] 115Κυλινδρισμός (cc) 2461Κύλινδροι 5
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΠετρέλαιοΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.6 quattroΈτος (Από-προς): 07.1992 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 110Δύναμη [PS] 150Κυλινδρισμός (cc) 2598Κύλινδροι 6
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.8 E quattroΈτος (Από-προς): 09.1991 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 128Δύναμη [PS] 174Κυλινδρισμός (cc) 2771Κύλινδροι 6
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος S4 V8 quattroΈτος (Από-προς): 10.1992 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 206Δύναμη [PS] 280Κυλινδρισμός (cc) 4172Κύλινδροι 8
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.8 EΈτος (Από-προς): 09.1991 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 128Δύναμη [PS] 174Κυλινδρισμός (cc) 2771Κύλινδροι 6
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.3 E quattroΈτος (Από-προς): 09.1991 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 98Δύναμη [PS] 133Κυλινδρισμός (cc) 2309Κύλινδροι 5
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.4 DΈτος (Από-προς): 12.1990 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 60Δύναμη [PS] 82Κυλινδρισμός (cc) 2370Κύλινδροι 5
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΠετρέλαιοΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 EΈτος (Από-προς): 09.1991 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 85Δύναμη [PS] 115Κυλινδρισμός (cc) 1984Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 EΈτος (Από-προς): 09.1991 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 74Δύναμη [PS] 100Κυλινδρισμός (cc) 1984Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 E 16V quattroΈτος (Από-προς): 07.1992 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 103Δύναμη [PS] 140Κυλινδρισμός (cc) 1984Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 E 16VΈτος (Από-προς): 07.1992 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 103Δύναμη [PS] 140Κυλινδρισμός (cc) 1984Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.6Έτος (Από-προς): 07.1993 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 102Δύναμη [PS] 139Κυλινδρισμός (cc) 2598Κύλινδροι 6
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 E quattroΈτος (Από-προς): 12.1990 - 07.1992
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 85Δύναμη [PS] 115Κυλινδρισμός (cc) 1984Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.6 E quattroΈτος (Από-προς): 08.1993 - 07.1994
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 102Δύναμη [PS] 139Κυλινδρισμός (cc) 2598Κύλινδροι 6
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
Ανταλλακτικα αυτοκινητων για περισσοτερα μοντελα AUDI 100:
Επίσης για τα ακόλουθα μοντέλα Audi:
Τα πιο συχνά επιλεγμένα ανταλλακτικά για Audi 100 C4 Avant
Audi 100 C4 Avant κατάλογος ανταλλακτικών
Δημοφιλείς προϊόντα για AUDI 100 Avant (4A5, C4)
Τα καλύτερα αξεσουάρ για Audi 100 C4 Avant
Αυτοκίνητα AUDI 100 C4 Avant (4A5): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα στέισον βάγκον αυτοκίνητα Audi 100 4A C4 Avant είναι δημοφιλή Ευρωπαϊκά πενταθέσια οχήματα, τα οποία ανήκουν στην επαγγελματική κατηγορία και κατασκευάζονταν κατά την περίοδο 1990-1994. Τα βασικά τους πλεονεκτήματα είναι το ανθεκτικό και αντιδιαβρωτικό αμάξωμα, η ευρύχωρη καμπίνα επιβατών και το υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Οι εκδόσεις που ήταν εξοπλισμένες με σύστημα τετρακίνησης παρουσίαζαν εξαιρετικές δυνατότητες πραγματοποίησης ελιγμών, γεγονός που βοήθησε την εταιρεία να αποκτήσει κορυφαία θέση στον τομέα παραγωγής επιβατικών οχημάτων με σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Μπορείτε να αγοράσετε εξαρτήματα για αυτοκίνητα Audi 100 Avant C4 4A από την ιστοσελίδα μας, σε προσιτές τιμές. Παραγγείλτε εξαρτήματα σε μορφή σετ - όπως είναι για παράδειγμα τα δισκόφρενα σε συνδυασμό με τακάκια φρένων – και επωφεληθείτε εκπτώσεων, ώστε να εξοικονομήσετε χρήματα κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας!
Τεχνικά χαρακτηριστικά των Audi 100 Avant C4 4A
Το μήκος, το πλάτος και το ύψος των οχημάτων Audi 100 Avant C4 4A ισούνταν με 4790, 1777 και 1440 χιλιοστά, αντίστοιχα. Δεδομένου ότι έχουν αναδιπλωθεί τα πίσω καθίσματα, ο όγκος του χώρου αποσκευών ήταν δυνατό να φτάσει τα 1266 λίτρα. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος διέφερε ελάχιστα από έκδοση σε έκδοση, ενώ ήταν δυνατό να ισούται με 124, 129, 131, 133, και σε κάποιες περιπτώσεις οχημάτων με 103 χιλιοστά.
Βασικές εκδόσεις
Καθ’ όλη τη διάρκεια παραγωγής τους, κυκλοφόρησαν 15 εκδόσεις των στέισον βάγκον αυτοκινήτων 100 Avant C4 4A: 13 βενζινοκίνητες και 2 πετρελαιοκίνητες. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.5 TDI MT, ήταν μία από τις εκδόσεις που παρουσίαζε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Στα αυτοκίνητα αυτής της έκδοσης χρησιμοποιήθηκε και πάλι ο κινητήρας TDI, ο οποίος παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό το 1989, με την κυκλοφορία των μοντέλων της προηγούμενης γενιάς. Η χρήση του κινητήρα αυτού αποτελούσε μία πρωτόγνωρη εμπειρία σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία άλλαξε ριζικά την αντίληψη για τους κινητήρες πετρελαίου. Η τεχνολογία της άμεσης έγχυσης και η ύπαρξη του στροβιλοσυμπιεστή και του ενδιάμεσου ψυκτήρα κατέστησαν δυνατή τη δημιουργία αθόρυβων, φιλικών προς το περιβάλλον και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου κινητήρων, οι οποίοι συγκαταλέγονται στη λίστα των πιο δημοφιλών κινητήρων των ημερών μας.
Η ισχύς του κινητήρα της έκδοσης 2.5 TDI MT ανερχόταν στους 115 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή της ισούταν με 265 N•m. Η κατανάλωση καυσίμου έφτανε μόλις τα 7,5 λίτρα σε αστικό περιβάλλον, τα 6,3 λίτρα σε συνδυαστικό κύκλο και τα 4,8 λίτρα για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Το όχημα ήταν δυνατό να επιταχύνει στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 11,5 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα του συγκεκριμένου στέισον βάγκον αυτοκινήτου ισούταν με 188 χιλιόμετρα την ώρα, και το ωφέλιμο φορτίο του έφτανε τα 581 κιλά. Το χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων συμμετείχε στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και βελτίωνε τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος.
Εκδόσεις εξοπλισμού των 100 Avant C4 4A
Στη βασική του έκδοση, τα στέισον βάγκον Audi 100 Avant C4 4A ήταν εξοπλισμένα με σύστημα αντιεμπλοκής πέδησης, υδραυλικό τιμόνι, αερόσακο οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα και σύστημα κεντρικού κλειδώματος. Η καμπίνα επιβατών ήταν ευρύχωρη και άνετη: για τη διακόσμηση του εσωτερικού χρησιμοποιήθηκε υψηλής ποιότητας ύφασμα και δέρμα, ενώ τα παράθυρα ήταν φιμέ. Επίσης, η ηχομόνωση της καμπίνας ήταν εξαιρετικής ποιότητας: δεν ακούγονταν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου οι εξωτερικοί θόρυβοι. Ακόμη, ήταν δυνατό να ρυθμιστεί η ένταση φωτισμού του ταμπλό οργάνων. Το κάθισμα του οδηγού μπορούσε να προσαρμοστεί καθ’ ύψος, ενώ τα πίσω καθίσματα ήταν εξοπλισμένα με προσκέφαλα. Επιπλέον, παρεχόταν η επιλογή επένδυσης του τιμονιού με δέρμα. Το σύστημα κλιματισμού εξασφάλιζε άνετη θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας επιβατών. Η τοποθέτηση υπολογιστή επί του οχήματος, συστήματος διατήρησης ταχύτητας, συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, αερόσακου συνοδηγού και ηλιοροφής, αποτελούσαν προαιρετικές επιλογές εξοπλισμού. Κάποιες εκδόσεις ήταν δυνατό να εξοπλιστούν με σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς, με επιπλέον χρέωση.