Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Η Austin αποτελεί μια βρετανική μάρκα, που παρήγαγε αυτοκίνητα από το 1905 μέχρι το 1987. Κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, η εταιρεία κατασκεύασε περισσότερα από 100 μοντέλα οχημάτων. Σε αυτά, περιλαμβάνονται επιβατικά αυτοκίνητα ποικίλων κατηγοριών, ισχυρά εκτός δρόμου οχήματα, σπορ αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα. Στις μέρες μας, τα δικαιώματα της μάρκας ανήκουν στην κινέζικη εταιρεία SAIC Motor. Το ενδεχόμενο επαναφοράς της μάρκας ανακοινώθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Nanjing το 2006.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των οχημάτων της Austin
Τα πρώτα αυτοκίνητα της μάρκας τοποθετούνταν στην ακριβότερη κατηγορία τιμών. Όλα εξελίχθηκαν με το βέλτιστο τρόπο για την εταιρεία: έως το 1913, ο αριθμός των υπαλλήλων της ανερχόταν στους 2.300.
Μια από τις ευτυχείς και καινοτόμες λύσεις του συγκεκριμένου κατασκευαστή αποτέλεσε το ξεκίνημα της παραγωγής του μικρού αυτοκινήτου Austin 7, που διέθετε κινητήρα με κυβισμό 800 κ.ε. και αποτέλεσε ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα τα οποία ήταν σχεδιασμένα για τη μαζική αγορά. Το αυτοκίνητο θεωρήθηκε σχετικά οικονομικό. Επίσης, ήταν φτηνό στη συντήρηση, διότι φορολογούταν χαμηλότερα από ό,τι τα αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών.
Η συγκεκριμένη κατασκευάστρια εταιρεία αποτέλεσε την πρώτη στη Μεγάλη Βρετανία, που εφοδίασε τα αυτοκίνητά της με μπροστινή κίνηση. Ο συνδυασμός εγκάρσιου κινητήρα και μετάδοσης με μπροστινή κίνηση εφαρμοζόταν στα βαν και χάτσμπακ Austin Mini, στα σεντάν και στέισον βάγκον 1100 και 1800 και στα χάτσμπακ Maxi.
Πολυάριθμα τμήματα της Austin αποτελούν αποκλειστικές εταιρικές εξελίξεις. Ειδικότερα, το σύστημα Hydrolastic που τοποθετούταν στα Austin 1100, ήταν εφοδιασμένο με ειδικά τμήματα εκτόπισης από καουτσούκ και μέταλλο στη θέση των κανονικών ελικοειδών ελατηρίων και των τηλεσκοπικών αμορτισέρ. Κάθε μονάδα απαρτιζόταν από δύο θαλάμους, ένα διάφραγμα και ένα συμπιεσμένο κωνικό ελατήριο, ενώ ήταν γεμάτη με υγρό. Τα εμπρόσθια μπλοκ συνδέονταν με τα οπίσθια, με τη χρήση σωλήνων, που διασφάλιζαν τη δυναμική αλληλεπίδραση ανάμεσα στους τροχούς. Μόλις κάποιος από τους εμπρόσθιος τροχούς ερχόταν σε επαφή με κάποιο σαμαράκι, σηκωνόταν αυτόματα και ο οπίσθιος άξονας. Έτσι αποτρέπονταν οι κλίσεις του αμαξώματος και εξασφαλιζόταν η βέλτιστη σταθερότητα του οχήματος. Παράλληλα όμως, η ανάρτηση ήταν αρκετά σκληρή.
Το σύστημα Hydragas, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα χάτσμπακ Allegro και Princess, αποτέλεσε τη δεύτερη γενιά της ανάρτησης Hydrolastic. Χρησιμοποιούσε σφαίρες (φούσκες) με άζωτο αντί για ελατήρια. Η πίεση του αερίου ρυθμιζόταν χάρη στη συμπίεση του υδραυλικού υγρού, που όπως και παλαιότερα, έρεε ανάμεσα στα αντίστοιχα ζεύγη τροχών.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι σε κάποια μοντέλα της μάρκας, π.χ. τα χάτσμπακ Allegro, είχε τοποθετηθεί τετράγωνο τιμόνι με στρογγυλεμένες γωνίες. Αυτό επέτρεπε την απελευθέρωση έξτρα χώρου για τα πόδια του οδηγού.
antallaktikaexartimata.gr: όλα τα αναγκαία ανταλλακτικά για το όχημά σας
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για τα αυτοκίνητα της Austin κάθε έτους κατασκευής. Χάρη στην μεγάλη μας γκάμα, είναι σίγουρο ότι θα βρείτε τα αναγκαία τμήματα. Η ταχεία επεξεργασία και αποστολή των παραγγελιών θα σας επιτρέψουν να αρχίσετε άμεσα την επισκευή του αυτοκινήτου σας.