Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα CITROËN Xantia Hatchback (X1, X2): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Citroën Xantia (X1) αποτελούν 5θυρα χάτσμπακ, τα οποία παράγονταν στην Ευρώπη από το 1993 μέχρι το 1998. Το ντεμπούτο τους έγινε στο Μότορ Σόου στη Γενεύη. Το διάσημο στούντιο Bertone ανέπτυξε το σχεδιασμό τους. Πλήθος καινοτόμων τεχνολογιών εφαρμόζονταν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επίσης, επεδείκνυε άψογα δυναμικά χαρακτηριστικά: η σπορ έκδοση, η Turbo, την οποία οδηγούσε ο Jean-Luc Pailler, βγήκε νικήτρια στο Γαλλικό Rallycross Championship, πέντε συνεχόμενες φορές: το 1994, το 1995, το 1996, το 1998 και το 1999. Έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε οικονομικά ανταλλακτικά για Citroën Xantia (X1) από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στον κατάλογό μας, θα βρείτε τακάκια φρένων, φίλτρα καυσίμου και αέρα, βραχίονες ανάρτησης, αμορτισέρ, σινεμπλόκ και άλλου είδους τμήματα κορυφαίων στον κόσμο κατασκευαστών.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Citroën Xantia (X1)
Τα χάτσμπακ Citroën Xantia (X1) διέθεταν μήκος 4444 χιλιοστά, πλάτος 1755 χιλιοστά και ύψος 1380 χιλιοστά. Η καμπίνα ήταν 5θέσια. Το ελεύθερο ύψος από το έδαφος έφτανε τα 160 χιλιοστά. Με βάση το αν τα οπίσθια καθίσματα ήταν αναδιπλωμένα, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαινόταν από 480 έως 1418 λίτρα.
Και οι δυο αναρτήσεις ήταν ανεξάρτητες: η εμπρόσθια με γόνατα MacPherson και η οπίσθια με διπλά ψαλίδια. Υδροπνευματικές φούσκες χρησιμοποιούνταν ως ελαστικά στοιχεία.
Η ακαμψία που είχε η ανάρτηση, ρυθμιζόταν ανάλογα με τις συνθήκες στο δρόμο: αυξανόταν στις μεγάλες ταχύτητες και τις στροφές, ενώ μειωνόταν κατά την οδήγηση με μέτρια ταχύτητα. Έτσι, διασφαλιζόταν απίστευτα η ομαλή οδήγηση, ενώ ταυτόχρονα διατηρούταν η άψογη ικανότητα ελιγμών. Η λειτουργία Sport ενεργοποιούταν και χειροκίνητα, για δυναμικότερη οδήγηση.
Τα αυτοκίνητα με τα ακριβά πακέτα εξοπλισμού, διέθεταν ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς. Η ακαμψία τους προσαρμοζόταν σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες, αυξανόταν στις στροφές και μειωνόταν κατά την οδήγηση σε κακής ποιότητας οδοστρώματα.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Κοντά στις 20 εκδόσεις των Citroën Xantia (X1) (1993-1998) παράχθηκαν καθ’ όλο το διάστημα της παραγωγής τους, εκ των οποίων οι πιο πολλές διέθεταν κινητήρες βενζίνης. Στο σύνολό τους, ήταν μπροστινοκίνητες. Μοναδική εξαίρεση αποτελούσε η αγωνιστική έκδοση που ήταν τετρακίνητη.
Η έκδοση 3.0 V6 αποτελούσε την ισχυρότερη. Ήταν εφοδιασμένη με 6κύλινδρο, 24βάλβιδο κινητήρα που απέδιδε ισχύ 194 ίππων. Η μέγιστη ροπή του έφτανε τα 267 N⋅m. Το αυτοκίνητο επεδείκνυε άψογη δυναμική: επιτάχυνε στα 100 χλμ/ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ανερχόταν στα 230 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου χαρακτηριζόταν εντυπωσιακή. Για την κάλυψη απόστασης 100 χλμ, το αυτοκίνητο κατανάλωνε 15,9 λίτρα καυσίμου στον αστικό κύκλο, 10,9 λίτρα στο μικτό κύκλο και 8,0 λίτρα στον εκτός πόλης κύκλο. Η μέγιστη ικανότητα φόρτωσης έφτανε τα 569 κιλά.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Xantia (X1)
Τα χάτσμπακ Citroën Xantia (X1) προσφέρονταν με τέσσερα βασικά πακέτα εξοπλισμού: τα X, SX, VSX και Activa.
Το τέταρτο πακέτο εξοπλισμού αποτελούσε και το κορυφαίο. Σε αυτό, περιλαμβάνονταν σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, εμπρόσθιοι αερόσακοι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες και ηλεκτρικά εμπρόσθια και οπίσθια παράθυρα. Τα ντυμένα με δέρμα καθίσματα και ο κλιματισμός, προσφέρονταν με πρόσθετη χρέωση. Στη διακόσμηση του εσωτερικού, χρησιμοποιούταν ξύλο.