Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Τα αυτοκίνητα της Ferrari αποτελούσαν από πάντα το επιστέγασμα της ταχύτητας, της πολυτέλειας, του εξαίρετου σχεδιασμού, της αψεγάδιαστης ποιότητας και, φυσικά, της ακριβής τιμής. Με αυτή τη μάρκα, η ομώνυμη ιταλική εταιρεία κατασκευάζει σπορ και αγωνιστικά αυτοκίνητα για πάνω από 70 χρόνια. Με βάση με το συμβουλευτικό γραφείο Brand Finance, το 2014 η μάρκα αποτέλεσε την πολυτιμότερη στον κόσμο. Το 2018 το μοντέλο 250 GTO του 1963 ανακηρύχθηκε το ακριβότερο ιστορικά αυτοκίνητο: πουλήθηκε για πάνω από 70 εκατομμύρια δολάρια στον Αμερικανό συλλέκτη David MacNeil, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία WeatherTech.
Οι τεχνικές προδιαγραφές των αυτοκινήτων της Ferrari
Η δημιουργία των αυτοκινήτων της μάρκας γινόταν πάντα με βάση έναν στενό κύκλο οπαδών τους. Τη στιγμή που οι υπόλοιποι κατασκευαστές πουλάνε εκατομμύρια μονάδες των προϊόντων τους, μέχρι και το 2018, είχαν πουληθεί σε παγκόσμιο επίπεδο μόλις 208.931 αυτοκίνητα της Ferrari. Παράλληλα, η εταιρεία δείχνει πάντα σεβασμό στο συμφέρον των πελατών της.
Ανάμεσα στις πιο άξιες αναφοράς εξελίξεις των τελευταίων ετών, βρίσκονται τα μονοθέσια και διθέσια ρόουντστερ Monza SP1 και Monza SP2. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν οροφή και παρμπρίζ, ενώ τα αμαξώματά τους κατασκευάζονται από ανθρακονήματα. Τα χαρακτηριστικά του κινητήρα τους θα ικανοποιήσουν κάθε λάτρη της ταχύτητας: τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με έναν V12 κινητήρα, 6,5 λίτρων και 810 ίππων, που παράγει ροπή 719 Nm. Η επιτάχυνση των αυτοκινήτων στα 100 χλμ/ώρα απαιτεί 2,9 δευτερόλεπτα.
Για τη μείωση του βάρους του κινητήρα, οι πολλαπλές εισαγωγής κάποιων αυτοκινήτων της Ferrari, όπως το κουπέ F8 Spider, κατασκευάζονται από inconel (Σ.μ. κράμα νικελίου με περιέχει χρώμιο και σίδηρο, με αντοχή στη διάβρωση και τις υψηλές θερμοκρασίες). Το συγκεκριμένο κράμα έκανε εφικτή τη μείωση του βάρους του κινητήρα των 3,9 λίτρων κατά 9,7 κιλά.
Στις μέρες μας, ο κατασκευαστής ασχολείται με τη βελτίωση των 12κυλίνδρων κινητήρων του. Κατ’ αρχάς, οι προσπάθειές του επικεντρώνονται στη μείωση των βλαβερών εκπομπών χωρίς όμως να χαθεί ισχύς από τον κινητήρα. Η μείωση των εκπομπών γίνεται εφικτή με τη χρήση δύο συστημάτων ανάφλεξης.
Επίσης, η εταιρεία κάνει ενεργή χρήση της τεχνολογίας Turbulent Jet Ignition (TJI), μια τεχνολογία που κάνει χρήση ενός ειδικού προθαλάμου καύσης, στο εσωτερικό του οποίου περνάει ένα μέρος του καυσίμου υπό πίεση. Στην αρχή γίνεται η ανάφλεξη στον προθάλαμο και στη συνέχεια στον θάλαμο καύσης, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο την πιο αποτελεσματική καύση της βενζίνης και την πιο υψηλή απόδοση του κινητήρα.
Το εταιρικό σύστημα ελέγχου των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος, το FDE (Ferrari Dynamic Enhancer), κάνει ρύθμιση της πίεσης της πέδησης στις δαγκάνες, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα του οχήματος τόσο στις στροφές, όσο και στις γλιστερές επιφάνειες. Χρήση της συγκεκριμένης τεχνικής λύσης γίνεται στα κουπέ της Ferrari 488 Pista και τα ρόουντστερ 488 Pista Spider και F8 Spider.
Καθ’ όλη την ιστορία της μάρκας, ο κατασκευαστής δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική απόδοση των οχημάτων του. Πλήθος τεχνολογιών και ανταλλακτικών της Ferrari σχεδιάστηκαν στην αρχή για αγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά στη συνέχεια πέρασαν σε χρήση σε οχήματα που χρησιμοποιούνται σε δημόσιους δρόμους. Παραδείγματος χάρη, το κανάλι αέρα S-Duct τοποθετήθηκε στο 488 Pista και έκανε εφικτή την αύξηση της αρνητικής άνωσης κατά 20%, μεγαλώνοντας τη σταθερότητα του οχήματος στις υψηλές ταχύτητες.
antallaktikaexartimata.gr: οποιοδήποτε ανταλλακτικό, έχετε ανάγκη για το όχημά σας
Αγοράζοντας από εμάς ανταλλακτικά για τα αυτοκίνητα της Ferrari, εξασφαλίζετε την αψεγάδιαστη ποιότητά τους. Μπορούμε να το υποστηρίξουμε αυτό παρέχοντάς σας και εγγύηση. Χάρη στη μεγάλη μας γκάμα, θα μπορέσετε να βρείτε με ευκολία οτιδήποτε έχετε ανάγκη, ακόμη κι αν το μοντέλο του αυτοκινήτου σας είναι σπάνιο.