Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα FORD Transit Connect Mk1 Van: τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Ford Transit Connect Mk1 αποτέλεσαν την πρώτη γενιά των μικρού μεγέθους μπροστινοκίνητων πάνελ βαν, τα οποία παράγονταν το διάστημα 2002 με 2013. Η συναρμολόγησή τους γινόταν σε εργοστάσια στην Τουρκία και τη Ρουμανία. Το 2003, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκλέχθηκε "International Van of the Year". Το 2004, το "Professional Van and Light Truck Magazine" το επέλεξε επίσης ως "Van of the Year". Το 2010, το βαν έλαβε το βραβείο «North American Truck of the Year». Κάντε χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος για να αγοράσετε ανταλλακτικά για Ford Transit Connect Mk1 σε εκπτωτική τιμή.
Οι τεχνικές προδιαγραφές των Ford Transit Connect Mk1
Τα βαν Ford Transit Connect Mk1 ήταν διαθέσιμα με δύο διαφορετικές εκδόσεις μεταξονίου και ύψους οροφής. Το μήκος του αμαξώματος των εκδόσεων με το κοντό μεταξόνιο ήταν 4.275, 4.278 ή 4.308 χιλιοστά σε διάφορες χρονιές, ενώ αυτών με το μακρύ μεταξόνιο, 4.555 και 4.590 χιλιοστά. Το αυτοκίνητο είχε πλάτος 1.795 χιλιοστά με το ύψος του να βρίσκεται ανάμεσα στα 1.814 και 2.014 χιλιοστά. Ο σχεδιασμός της καμπίνας του αυτοκινήτου αποσκοπούσε σε 2 άτομα.
Η απόσταση από το δρόμο άγγιζε τα 201 χιλιοστά και ο όγκος χώρου φόρτωσης βρισκόταν ανάμεσα στα 2,8 με 4,36 m3. Το κάθισμα του συνοδηγού διέθετε αναδιπλούμενη πλάτη, που επέτρεπε να μεταφερθούν μεγάλου μήκος φορτία. Η καμπίνα χωριζόταν από το χώρο φόρτωσης με μεταλλικό πλέγμα.
Με βάση την έκδοση και το έτος κατασκευής του μοντέλου, το όχημα διέθετε δίσκους φρένων και στους τέσσερις τροχούς ή μόνο στους εμπρόσθιους.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Σε σύνολο, παρουσιάστηκαν πάνω από 10 εκδόσεις του Transit Connect Mk1 (2002-2013). Οι πιο πολλές είχαν κινητήρες ντίζελ, αλλά υπήρχαν και με κινητήρες βενζίνης, μια διπλού καυσίμου και μια ηλεκτρική έκδοση.
Η έκδοση 1.8 TDCi διέθετε 4κύλινδρο 16βάλβιδο κινητήρα με Duratorq σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας έκανε εφικτή την αύξηση της ισχύος του κινητήρα στους 110 ίππους. Η μέγιστη ροπή των 250 N⋅m γινόταν εφικτή στις 1500 με 3000 σ.α.λ. Έτσι, το όχημα προσέφερε εξαίρετα δυναμικά χαρακτηριστικά στους διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας, και στις χαμηλές και στις υψηλές ταχύτητες. Παρ’ όλα αυτά, οπ κινητήρας και το σύστημα ψεκασμού καυσίμου παρουσίαζαν ιδιαίτερη ευαισθησία στην ποιότητα του καυσίμου, με αποτέλεσμα, ο ιδιοκτήτης να πρέπει να αντικαθιστά έγκαιρα το φίλτρο καυσίμου και να επιλέγει προϊόντα αξιόπιστων κατασκευαστών. Η κατανάλωση καυσίμου της συγκεκριμένης έκδοσης ήταν μικρή και άγγιζε σχεδόν τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. στον μικτό κύκλο. Η ικανότητα φόρτωσης μπορούσε να αγγίξει τα 900 κιλά.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Transit Connect Mk1
Από το βασικό πακέτο εξοπλισμού, τα βαν Transit Connect Mk1 μπορούσαν να καυχηθούν για το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας, το εταιρικό σύστημα αντικλεπτικής προστασίας Safeguard, το κεντρικό κλείδωμα, το ιμομπιλάιζερ και τον αερόσακο οδηγού. Τα κουμπιά ελέγχου του ηχοσυστήματος βρίσκονταν στο τιμόνι.
Ο αερόσακος συνοδηγού, το Bluetooth με φωνητικό έλεγχο, το ρυθμιζόμενο σε 6 κατευθύνσεις κάθισμα του οδηγού και τα θερμαινόμενα μπεκ του συστήματος πλύσης, ήταν διαθέσιμα στο πλουσιότερο πακέτο εξοπλισμού, το Trend. Οι υαλοκαθαριστήρες ενεργοποιούνταν αυτόματα κατόπιν σήματος του αισθητήρα βροχής.