Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα FORD Transit Mk6 Van (V347, V348): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Ford Transit Mk6 V347, V348 αποτελούν 3θέσια βαν, τα οποία κατασκευάζονται το από το 2006 μέχρι και σήμερα. Εμφανίστηκαν 7 παραλλαγές μήκους και 12 ύψους αμαξώματός τους. Ακόμη, υπήρχαν διαθέσιμες μπροστινοκίνητες, πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Χάρη στην τόσο μεγάλη ποσότητα εκδόσεων, κάθε οδηγός μπορούσε να διαλέξει το ιδανικό όχημα για κάθε εργασία. Το 2007, το αυτοκίνητο ονομάστηκε «International Car of the Year». Αν επιθυμείτε να αγοράσετε ανταλλακτικά για Ford Transit Mk6 V347, V348 τσεκάρετε τον κατάλογό μας. Η τεράστια γκάμα των τμημάτων μας, θα σας επιτρέψει να βρείτε με σιγουριά τα ανταλλακτικά που έχετε ανάγκη, όπως και κάθε είδος αναλώσιμων, προϊόντων περιποίησης αυτοκινήτου και αξεσουάρ.
Οι τεχνικές προδιαγραφές των Ford Transit Mk6 V347, V348
Τα βαν Ford Transit Mk6 V347, V348 ήταν διαθέσιμα με τρεις παραλλαγές μήκους μεταξονίου: 2.933 χιλιοστά, 3.300 χιλιοστά και 3.750 χιλιοστά. Το αποτέλεσμα ήταν το μήκος του αμαξώματος να έχει σημαντικές διαφορές. Παραδείγματος χάρη, στα βαν με κοντό μεταξόνιο ήταν 4.863 χιλιοστά και σε αυτά με μακρύ μεταξόνιο 6.474 χιλιοστά. Παράλληλα, υπήρχαν διαφορές και στο ύψος τους: οι μπροστινοκίνητες εκδόσεις είχαν ύψος ανάμεσα στα 2.082 και 2.629 χιλιοστά, ενώ οι πισωκίνητες ανάμεσα στα 1.997 και 2.601 χιλιοστά. Οι εκδόσεις είχαν στο σύνολό τους πλάτος 1,974 χιλιοστά. Ο όγκος του χώρου φόρτωσης βρισκόταν ανάμεσα στα 6,55 και 14,3 m3 με βάση τον συνδυασμό ύψους και μήκους αμαξώματος.
Η εμπρόσθια ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη και η πίσω εξαρτημένη με φύλλα σούστας. Όλοι οι τροχοί εξοπλίζονταν με δίσκους φρένων.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Σε όλα τα έτη της παραγωγής του Ford Transit (2006 – σήμερα) παρουσιάστηκαν κοντά στις 80 εκδόσεις του αγωγής, με τις πιο πολλές να διαθέτουν κινητήρα ντίζελ. Η γκάμα των κινητήρων, διέθετε και έναν κινητήρα βενζίνης.
Το αυτοκίνητο ήταν ιδιαίτερα δυνατό και οικονομικό. Παραδείγματος χάρη, ο υπερσυμπιεζόμενος κινητήρας της έκδοσης 2.2 TDCi MT RWD Jumbo 460 EF DRW παρήγαγε ισχύ 155 ίππων και ροπή 385 N⋅m. Που γινόταν εφικτή στις 1600 σ.α.λ. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail) έκανε δυνατή τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Το φορτηγό απαιτούσε 9,1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο, 7,9 λίτρα στον μικτό κύκλο και 7,2 λίτρα στον εκτός πόλης κύκλο. Ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, μιας και το βαν ήταν αρκετά βαρύ: το καθαρό του βάρος άγγιζε τα 2.293 κιλά. Η ικανότητα φόρτωσης της συγκεκριμένης έκδοσης άγγιζε τα 2.307 κιλά.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Transit Mk6 V347, 348
Για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, υπήρχαν διαθέσιμα πολλά πακέτα εξοπλισμού. Επίσης, υπήρχαν και σειρές περιορισμένων αριθμών των βαν Transit Mk6 V347, V348 που η καθεμία διέθετε ανεξάρτητη λίστα εξοπλισμού. Οι πελάτες είχαν τη δυνατότητα επιλογής ενός από τα πιο κάτω πακέτα εξοπλισμού: 09-B, 190D, Blue Bird, E350 Super Duty, Econoline minibus, El Dorado Aerolite, Krystal, Luton, Metrotrans, Nugget, R1114, Sport, VE6, Wayne, Trend και Limited.
Με βάση την επιλογή πακέτου εξοπλισμού, το όχημα μπορούσε να διαθέτει κλιματισμό, υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, κρουζ κοντρόλ, εμπρόσθιους αερόσακους, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια (Hill Start Assist) κ.λπ. Οι εξωτερικοί καθρέπτες, το παρμπρίζ, τα μπεκ του συστήματος πλύσης και τα καθίσματα μπορούσαν να είναι θερμαινόμενα.