Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα HONDA CRX III Targa (EH, EG): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Το Honda CRX III (το EH, EG) αποτελεί ένα διθέσιο τάργκα, το οποίο παραγόταν από το 1992 μέχρι το 1998 από την Ιαπωνική Honda Motor Company. Ο κατασκευαστής εφάρμοζε αρκετές μοναδικές λύσεις, όπως το ανασυρόμενο οπίσθιο παρμπρίζ. Αναδιαμορφώθηκαν το 1994. Επιθυμείτε να αγοράσετε επικερδώς ανταλλακτικά για Honda CRX III (το EH, EG); Γίνετε πελάτης του antallaktikaexartimata.gr. Η ευρεία γκάμα από υψηλής ποιότητας προϊόντα, η οποία προσαυξάνεται διαρκώς, οι οικονομικές τιμές και οι ειδικευμένοι τεχνικοί της υποστήριξης πελατών μας, δεν αποτελούν τα μοναδικά προτερήματα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Κάνουμε συχνές προσφορές, οι οποίες σας προσφέρουν τη δυνατότητα να αγοράσετε οτιδήποτε έχετε ανάγκη, φθηνά: από μπουζί μέχρι υαλοκαθαριστήρες. Ο κατάλογος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι απλούστατος και φιλικός προς τον χρήστη κι έτσι, η εύρεση των αναγκαίων προϊόντων και η τοποθέτηση μιας παραγγελίας δεν απαιτούν ιδιαίτερο κόπο. Προτιμήστε το antallaktikaexartimata.gr σήμερα και αποκτήστε τα προϊόντα σας σχεδόν αμέσως.
Honda CRX III (EH, EG): προδιαγραφές
Τα μεγέθη του αυτοκινήτου διατηρήθηκαν τα ίδια καθ’ όλο το διάστημα της παραγωγής του. Το μήκος, το πλάτος και το ύψος του αμαξώματος ήταν 3.995 χιλιοστά, 1.695 χιλιοστά και 1.255 χιλιοστά, αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος ήταν 140 χιλιοστά. Ο μπροστινός άξονας ήταν εφοδιασμένος με αεριζόμενους δίσκους φρένων και ο πίσω άξονας με μασίφ δίσκους.
Η οροφή του αυτοκινήτου μπορούσε να είναι φτιαγμένη από χάλυβα και να διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ήταν 140 λίτρα. Προσφέρονταν, επίσης, και μοντέλα με οροφή από αλουμίνιο, η οποία αφαιρούνταν με το χέρι και αποθηκευόταν στο πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ήταν 300 λίτρα.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Τα τάργκα CRX III (EH, EG) κυκλοφόρησαν σε 7 εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης. Στο σύνολό τους, ήταν μπροστινοκίνητες.
Ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα ήταν το 1,6 MT. Χαρακτηριζόταν από τέλειες επιδόσεις. Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με έναν 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, εν σειρά κινητήρα με ψεκασμό καυσίμου πολλαπλών σημείων, ο οποίος απέδιδε 170 ίππους και είχε μέγιστη ροπή 157 Ν·m στις 7.300 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα του οχήματος έφτανε τα 222 χλμ/ώρα. Η επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ/ώρα διαρκούσε 7,5 δευτερόλεπτα. Για την κάλυψη απόστασης 100 χλμ, το αυτοκίνητο κατανάλωνε 11,1 λίτρα στον αστικό κύκλο, 6,3 λίτρα στον αυτοκινητόδρομο και 9,2 λίτρα στον μικτό κύκλο.
CRX III (EH, EG): πακέτα εξοπλισμού
Εκτός του βασικού πακέτου εξοπλισμού, προσφέρονταν και εκτεταμένα πακέτα, π.χ. τα VTi, ESi, Daytona και Motegi. Τα αυτοκίνητα Honda CRX III (1992-1998) με το πακέτο εξοπλισμού VTi, ήταν εξοπλισμένα με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, φώτα ομίχλης, κλιματισμό, οπίσθια αεροτομή, αερόσακο οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς εξωτερικούς καθρέπτες. Τα καθίσματά τους ήταν ντυμένα με δέρμα.