Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα MERCEDES-BENZ Vito Mixto (W639): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Mercedes-Benz Vito Mixto W639 είναι εξαθέσια βαν που κατασκευάζονταν από το 2003 έως το 2014. Ήταν μοντέλο δημοφιλές όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και πέρα απ’ αυτήν, χάρη στην ευελιξία του: το ευρύχωρο εσωτερικό παρείχε αρκετό χώρο για φορτία, επειδή έλειπε η τρίτη σειρά καθισμάτων. Ο κομψός σχεδιασμός και ο πλούσιος εξοπλισμός του, το έκαναν ένα από τα πιο ελκυστικά βαν της κατηγορίας του. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα βρείτε μια μεγάλη γκάμα από σιαγόνες φρένων, υαλοκαθαριστήρες, εξαρτήματα μηχανής και ανάρτησης και άλλα. Επικοινωνήστε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας ώστε όχι μόνο να σας βοηθήσουν να διαλέξετε άμεσα και γρήγορα τα προϊόντα που θέλετε, αλλά επίσης να σας συμβουλέψουν για το πώς θα αγοράσετε τα ανταλλακτικά για τα Mercedes-Benz Vito Mixto W639 σε τιμή ευκαιρίας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά των Mercedes-Benz Vito Mixto W639
Το λεωφορειάκι Mercedes-Benz Vito Mixto W639 διετίθετο σε διάφορες διαστάσεις μεταξύ των τροχών, διαστάσεις αμαξώματος και ύψη οροφής. Ο όγκος του χώρου αποσκευών διέφερε ανάλογα με την έκδοση. Π.χ. οι βασικές εκδόσεις L1H1 είχαν 4,748μ. μήκος, 1,906μ. πλάτος, και 1,902μ. ύψος. Ο χώρος φορτίου είχε ωφέλιμο όγκο 2,63μ3. Τα βαν L2H1 που είχαν ίδια απόσταση τροχών οπως και τα L1H1, 3,2μ., είχαν μήκος 4,993μ. λόγω μιας μακρύτερης οπίσθιας προεξοχής. Ο όγκος του χώρου φόρτωσης ήταν 3,16μ3. Όσο για τα L3H1, σ’ αυτά η απόσταση μεταξύ των τροχών είχε αυξηθεί στα 3,43μ. και οι διαστάσεις του αμαξώματος ήταν 5,223μ μήκος, 1,906μ. ύψος και 1,9μ. πλάτος. Ο χώρος φόρτωσης είχε όγκο 3,65μ3.
Βασικές εκδόσεις
Συνολικά κατασκευάστηκαν 69 εκδόσεις του Vito Mixto W639 κατά την περίοδο παραγωγής του, 44 ντήζελ και 16 βενζίνης πριν από τον επανασχεδιασμό του 2010, ενώ 8 ντήζελ και μία βενζίνης μετά απ’ αυτόν. Οι περισσότερες ήταν πισωκίνητες, αλλά υπήρχαν και βανάκια με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Π.χ. το 113 CDI 4Matic AT είχε ένα ειδικό σύστημα συνεχούς (μετάδοσης της) κίνησης σε όλους τους τροχούς, όπου η ροπή κατενέμετο στους τροχούς με τη βοήθεια ηλεκτρονικών αυτοματισμών. Ο κινητήρας που ήταν εγκατεστημένος σ’ αυτή την έκδοση, ανέπτυσσε ισχύ 136 ίππων και ροπή 310 Nm. Το σύστημα ιντζέκσιον κοινού αυλού μαζί με τον συμπιεστή τούρμπο συνέβαλλαν στην εξοικονόμηση καυσίμου. (Έτσι) η κατανάλωση (καυσίμου) ήταν 11,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα εντός πόλεως, 7,5 λίτρα εκτός πόλεως και 8,9 λίτρα σε μικτή διαδρομή. Ο δυνατότητα φόρτωσης για αυτή την έκδοση ήταν 870 κιλά.
Παραλλαγές εξοπλισμού για τα Vito Mixto W639
Το βασικό πακέτο εξοπλισμού ήταν διαφορετικό, ανάλογα με την έκδοση. Παρ’ όλα αυτά, όλα τα αυτοκίνητα είχαν ηλεκτρικά παράθυρα, ρυθμιζόμενο τιμόνι, θερμαινόμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, καθώς και CD-player. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονταν επίσης τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Επίσης για όλα τα αυτοκίνητα ήταν διαθέσιμη μια ευρεία γκάμα επιλογών. Π.χ. όποιος ήθελε μπορούσε να παραγγείλει πολυλειτουργικό τιμόνι και έγχρωμη οθόνη, δερμάτινες ταπετσαρίες στα καθίσματα, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και το λεβιέ ταχυτήτων, εσωτερικό καθρέφτη με αυτόματο χαμήλωμα φωτισμού, αυτομάτως ρυθμιζόμενο ή απλό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και διάφορα άλλα.