Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Τα αυτοκίνητα της Pontiac κατασκευάζονταν από το ομώνυμο τμήμα της Αμερικανικής εταιρείας General Motors έως και το 2010. Η ίδρυσή της πραγματοποιήθηκε το 1926 από τους Albert G. Nort και Harry G. Hamilton. Η εταιρία εδρεύει στο Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στην αρχή, τα οχήματα ήταν οικονομικά, οπότε και ιδιαίτερα δημοφιλή. Τη δεκαετία του 1960, η μάρκα κατασκεύασε τα πρώτα muscle cars (σ.μ. «μυώδη αυτοκίνητα» - ιδιαίτερα δυνατά αυτοκίνητα) σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας μια εντελώς καινούρια κατηγορία οχημάτων. Το σπορ αυτοκίνητο Catalina που άρχισε να παράγεται το 1962, διακρίθηκε για του νίκες στο πρωτάθλημα Daytona 500, το NASCAR Grand National και άλλους αγώνες.
Οι τεχνικές προδιαγραφές των αυτοκινήτων της Pontiac
Τα κουπέ και κάμπριο GTO, έφεραν μια επανάσταση για την εποχή τους. Οι μηχανικοί μπόρεσαν να δημιουργήσουν αρκετά ευρύχωρα και δυναμικά οχήματα, δίχως να προσθέσουν επιθετικότητα στο σχεδιασμό του εξωτερικού τους, πέραν από τις μικρές εισαγωγές αέρα στο καπό του κινητήρα που καταδείκνυαν τον σπορ χαρακτήρα τους. Η Pontiac GTO εξοπλιζόταν με κινητήρες 6 λίτρων. Οι εκδόσεις με τους μικρότερους κινητήρες των 225 ίππων ήταν διαθέσιμες σε οικονομικότερη τιμή. Η βασική έκδοση παρουσίαζε μεγαλύτερη κατά 110 ίππους ισχύ. Ο αποδοτικότερος κινητήρας, ήταν αυτός με τους 360 ίππους, που εξοπλιζόταν με ένα μοναδικό σύστημα με υπερσυμπιεστή αδρανείας. Η συγκεκριμένη λύση πήρε την ονομασία Ram Air και ήταν πολύ πιο φθηνή από τον υπερσυμπιεστή που αναπτύχθηκε στη συνέχεια. Το σύστημα έστελνε πρόσθετες ροές αέρα δια μέσου των φίλτρων στο καρμπυρατέρ. Όσο πιο γρήγορα κινούταν το όχημα, τόσο πιο πολύς αέρας περνούσε στο εσωτερικό του κινητήρα, δημιουργώντας το φαινόμενο της αναγκαστικής αναρρόφησης. Η παράδοση να χρησιμοποιούνται κινητήρες υψηλής ισχύος, παρέμεινε σταθερή σε όλο το διάστημα της κατασκευής των αυτοκινήτων της μάρκας. Με τη λογική αυτή, το σεντάν G8, του οποίου η παραγωγή έπαψε το 2009, εξοπλιζόταν με έναν V κινητήρα 6,2 λίτρων και 415 ίππων.
Η πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο αυτόματη μετάδοση, η Hydramatic, αποτέλεσε μια καινοτομία της GM. Τοποθετήθηκε στο κουπέ Catalina το 1940 και διακρινόταν για την αθόρυβη αλλαγή των σχέσεων και την αξιοπιστία του. Η AT (αυτόματη μετάδοση) διέθετε 4 ταχύτητες. Επίσης, προτού ακόμα θεσπιστούν τα πρότυπα ασφαλείας, το συγκεκριμένο μοντέλο εξοπλιζόταν με προφυλακτήρες απορρόφησης ενέργειας, που είχαν ανθεκτικότητα σε συγκρούσεις με ταχύτητες χαμηλότερες των 8 χλμ/ώρα χωρίς να παθαίνουν ζημιές.
Οι μισές ακτίνες του ηλίου ανακλώνταν από τα παράθυρα, χάρη στην επικάλυψή τους με μια ειδική ένωση που περιλάμβανε σωματίδια μετάλλου. Έτσι, έμενε πιο δροσερός ο χώρος επιβατών ακόμη και το καλοκαίρι. Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο είδος τζαμιού, βρήκε χρήση στο μίνιβαν Trans Sport που κατασκευαζόταν τη δεκαετία του '90.
antallaktikaexartimata.gr: κάθε αναγκαίο τμήμα για το όχημά σας
Αναζητάτε το από πού θα αγοράσετε υψηλής ποιότητας ανταλλακτικά για Pontiac; Κάντε μια επίσκεψη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.