Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα PORSCHE 911 Coupe (997): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα σπορ κουπέ Porsche 911 (997) παράγονταν το διάστημα 2004 με 2012 από τη Γερμανική κατασκευάστρια αυτοκινήτων Porsche AG. Τόσο το εξωτερικό, όσο και το εσωτερικό τους ήταν ανεπτυγμένα από τον Ολλανδό σχεδιαστή Harm Lagaay. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ήταν ότι ο διακόπτης της ανάφλεξης ήταν τοποθετημένος στην αριστερή πλευρά της κολώνας του τιμονιού. Γεγονός που μείωνε το χρόνο που χρειαζόταν για να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Ένα γεγονός με ιδιαίτερη σημασία για τους οδηγούς που έτρεχαν στις 24 ώρες του Le Mans. Το αμάξωμά τους ήταν τετραθέσιο. Τα αυτοκίνητα πέρασαν από αναδιαμόρφωση το 2008. Το γερμανικό περιοδικό Auto Zeitung έδινε στο μοντέλο Carrera την πρώτη θέση στην κατάταξη "Best in Class", κάθε χρόνο από το 2004 μέχρι και το 2011. Έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε αξιόπιστα ανταλλακτικά για σπορ αυτοκίνητα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σας παρέχουμε πέρα από πρώτης τάξεως μπουζί, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων και άλλα τμήματα και κομψά αξεσουάρ, αλλά και υψηλής ποιότητας χημικά αυτοκινήτων. Κάντε μια επίσκεψη στο antallaktikaexartimata.gr σήμερα και παραγγείλτε ανταλλακτικά αυτοκινήτου για κουπέ Porsche 911 (997) κι εμείς θα σας τα παραδώσουμε στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα.
Κουπέ Porsche 911 (997): προδιαγραφές
Με βάση την έκδοση, το αμάξωμα είχε μήκος ανάμεσα στα 4427 και 4469 χιλιοστά, πλάτος ανάμεσα στα 1808 και 1852 χιλιοστά και ύψος ανάμεσα στα 1285 και 1310 χιλιοστά. Η απόσταση από το έδαφος άγγιζε τα 115 χιλιοστά. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ ξεπερνούσε τα 105 λίτρα.
Αμφότερες οι αναρτήσεις ήταν ανεξάρτητες: η εμπρόσθια ήταν τύπου MacPherson και η οπίσθια πολλαπλών συνδέσμων. Ένα σύστημα με δισκόφρενα διασφάλιζε την αξιόπιστη πέδηση του συγκεκριμένου σπορ αυτοκινήτου. Τόσο ο εμπρόσθιος όσο και ο οπίσθιος άξονας, εξοπλίζονταν με αεριζόμενους δίσκους φρένων.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Συνολικά παράχθηκαν περισσότερες από 20 εκδόσεις του κουπέ Porsche 911 (997) με κινητήρες βενζίνης, οι οποίες ήταν είτε πισωκίνητες, είτε τετρακίνητες. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είχαν τον κινητήρα τοποθετημένο στο οπίσθιο μέρος τους. Πλήθος μοντέλων εξοπλίζονταν με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG).
Μία από τις ισχυρότερες εκδόσεις ήταν η S 3.8 PDK AWD. Το συγκεκριμένο σπορ αυτοκίνητο εξοπλιζόταν με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK με διπλό συμπλέκτη και 6κύλινδρο, 24βάλβιδο κινητήρα twin-turbo boxer (μπόξερ με δύο υπερσυμπιεστές) με άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Ο κινητήρας απέδιδε παρήγαγε 530 ίππους και μέγιστη ροπή 700 N⋅m στις 4.250 σ.α.λ. Η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 315 χλμ/ώρα, ενώ η επιτάχυνση του οχήματος από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα απαιτούσε 3,3 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου άγγιζε τα 16,5 λίτρα στον αστικό κύκλο, τα 8,1 λίτρα στον εκτός πόλης κύκλο και τα 11,4 λίτρα στον μικτό κύκλο.
911 κουπέ (997): πακέτα εξοπλισμού
Πέραν του βασικού πακέτου εξοπλισμού, προσφέρονταν από τον κατασκευαστή και πλήθος εκτεταμένων όπως τα GT3, GTS, GT3 RS, 4, 4S, Turbo, GT2 RS, 2 dr, Black Edition, S και SC.
Στον βασικό εξοπλισμό του κουπέ Porsche 911 (997; 2004-2012) προσφέρονταν εμπρόσθιοι αερόσακοι, κλιματισμό, συναγερμός αυτοκινήτου, ζάντες αλουμινίου, έλεγχο πρόσφυσης, ηλεκτρικά παράθυρα και θερμαινόμενοι ηλεκτρικοί εξωτερικοί καθρέπτες.
Το εκτεταμένο πακέτο εξοπλισμού GTS παρείχε πλευρικούς αερόσακους, σύστημα πλύσης προβολέων και ηλεκτρικά εμπρόσθια καθίσματα. Η διακόσμηση του εσωτερικού γινόταν με δέρμα, ενώ η κολώνα του τιμονιού ρυθμιζόταν σε απόσταση και κλίση.