Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα RENAULT Clio I Hatchback: τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Renault Clio I αποτελούν 3θυρα και 5θυρα χάτσμπακ, τα οποία κατασκευάστηκαν το διάστημα 1990-1998 και παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Αρχικά, οι πωλήσεις τους περιορίζονταν μόνο στη Γαλλία και δεν κυκλοφορούσαν σε άλλες αγορές της Ευρώπης έως το 1991. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα τράβηξαν αμέσως την προσοχή, νικώντας στο διαγωνισμό "European Car of the Year" και συγκαταλέγονται ανάμεσα στα 10 κορυφαία αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για Renault Clio I σε οικονομική τιμή. Στον κατάλογο μας, θα βρείτε με σιγουριά το αναγκαίο ανταλλακτικό, διότι παρέχουμε προϊόντα πάνω από 400 κατασκευαστών για περισσότερα από 1500 μοντέλα 110 διάσημων μαρκών.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Renault Clio I
Το αυτοκίνητο είχε μήκος 3.709 χιλιοστά, πλάτος 1.616 με 1.625 χιλιοστά και ύψος 1.395 χιλιοστά. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ήταν 265 ή 1.055 λίτρα, με βάση το αν τα οπίσθια καθίσματα ήταν αναδιπλωμένα. Η απόστασή του από το έδαφος ήταν 120 χιλιοστά και η καμπίνα του ήταν 5θέσια.
Οι ανεξάρτητες μπροστινές και πίσω αναρτήσεις διασφάλιζαν ομαλή οδήγηση. Στον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος τοποθετούνταν αεριζόμενοι δίσκοι φρένων, ενώ στον οπίσθιο, ενιαίοι δίσκοι φρένων ή ταμπούρα.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Συνολικά, παράχθηκαν 41 εκδόσεις των χάτσμπακ Renault Clio I: 21 με κινητήρες βενζίνης και 2 με κινητήρες ντίζελ σε 3θυρα αμαξώματα, καθώς και 16 με κινητήρες ντίζελ και 2 με κινητήρες βενζίνης σε 5θυρα. Τα αυτοκίνητα ήταν μπροστοκίνητα.
Τα αυτοκίνητα της περιορισμένου αριθμού σειράς Williams υπήρξαν ιδιαιτέρως δημοφιλή. Διέθεταν έναν ατμοσφαιρικό 2λιτρο, 4κύλινδρο και 16βάλβιδο κινητήρα, ο οποίος παρήγαγε ροπή 175 Nm και είχε ισχύ 150 ίππων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο επιτάχυνε στα 100 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητά έφτανε τα 215 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου του στο μικτό κύκλο ήταν 8,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και στον αστικό κύκλο, 11,3 λίτρα. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα διέθεταν ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Επίσης, ξεχώριζαν γιατί διέθεταν δίσκους φρένων και στους τέσσερις τροχούς τους. Η ανάρτηση της συγκεκριμένης έκδοσης ήταν ενισχυμένη, ενώ τα μπροστινά της ψαλίδια ήταν βελτιωμένα σε σχέση με αυτά των υπολοίπων αυτοκινήτων.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Clio I
Τα χάτσμπακ Renault Clio I κατασκευάζονταν με τρία πακέτα εξοπλισμού: τα RL, RN και RT. Μια ειδική λίστα εξοπλισμού παρέχονταν για την έκδοση 16V και τα αυτοκίνητα των σειρών περιορισμένων αριθμών: Prima, Graffiti, Campus, Baccara, Caribe, Chiemsee, Fidji, Grand Prix, Limited, Maxi, Mexx, Oasis, RTi, RSi, Be Bop κ.ο.κ.
Τα μπροστινά φτερά της έκδοσης 16V κατασκευάζονταν από ένα ειδικό αυτό-επισκευαζόμενο σύνθετο υλικό. Επανέρχονταν στην αρχική τους μορφή έπειτα από κρούσεις με ταχύτητες λιγότερες από 15 χλμ/ώρα. Η αεροτομή κάτω από το οπίσθιο παρμπρίζ, βελτιστοποιούσε την αεροδυναμική. Ο πίνακας οργάνων του διέθετε αντιθαμβωτική επίστρωση και πρόσθετους μετρητές, κι έτσι, ενημέρωνε τη θερμοκρασία του λαδιού, τη στάθμη και την πίεσή του. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, οι αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, οι δερμάτινες ταπετσαρίες της καμπίνας επιβατών και τα διαιρούμενα ανακλινόμενα οπίσθια καθίσματα, προσφέρονταν με μια έξτρα χρέωση.