Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα RENAULT Trafic II Van (FL): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Renault Trafic II (FL) αποτελούν 3θέσια βαν, τα οποία κατασκευάστηκαν το διάστημα 2001-2014. Δημιουργήθηκαν συνεργατικά με την αμερικάνικη εταιρεία General Motors και αναδείχθηκαν νικητές στο διαγωνισμό "International Van of the Year", το 2002. Έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε οικονομικά ανταλλακτικά για Renault Trafic II (FL) από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Κάνουμε συχνές προσφορές στα ανταλλακτικά με τη μεγαλύτερη ζήτηση, π.χ. φίλτρα λαδιού και καυσίμου, μπουζί, δαγκάνες φρένων, κλπ. Ενημερωθείτε σχετικά από την ιστοσελίδα μας και κάντε αγορές ανταλλακτικών αυτοκινήτου στις καλύτερες τιμές.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Renault Trafic II (FL)
Τα αυτοκίνητα Renault Trafic II (FL) κατασκευάζονταν τόσο με κοντό, όσο και μακρύ μεταξόνιο, αλλά και με κοντή και με ψηλή οροφή. Το μήκος τους ανερχόταν στα 4.782 χιλιοστά ή 5.182 χιλιοστά. Το ύψος κυμαινόταν μεταξύ 1.955-1.973 χιλιοστών και 2.465-2.492 χιλιοστών. Το πλάτος τους ανερχόταν στα 1.904 χιλιοστά. Η απόσταση από το έδαφος μπορούσε να φτάσει τα 188 χιλιοστά. Με βάση την αναλογία των διαστάσεων του αμαξώματος, η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης κυμαινόταν από 5 μέχρι 8 m3.
Το αμάξωμα ήταν πλήρως γαλβανισμένο και διέθετε άψογη αντοχή στη διάβρωση. Η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια, οι στενές κολώνες και η λοξή γραμμή του παρμπρίζ, πρόσφεραν τη βέλτιστη ορατότητα. Η κανονική πίσω πόρτα και η πλαϊνή συρόμενη, επέτρεπαν την πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης.
Η εμπρόσθια ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη, ενώ η οπίσθια εξαρτημένη. Διέθεταν μέτριου βαθμού ακαμψία, η οποία διασφάλιζε καλή ικανότητα ελιγμών και μια αρκετά ομαλή οδήγηση. Δίσκοι φρένων τοποθετούνταν και στους δύο άξονες του οχήματος, αεριζόμενοι στον εμπρόσθιο άξονα και μασίφ στον οπίσθιο.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Περισσότερες από 10 εκδόσεις των βαν Renault Trafic II (2001-2014) παράχθηκαν καθ’ όλα τα έτη κατασκευής τους, με εκδόσεις με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης. Στο σύνολό τους, οι εκδόσεις ήταν μπροστοκίνητες.
Η έκδοση ντίζελ 2.5 dCi 150 FAP αποτελούσε μια από τις ισχυρότερες χάρη στα ακόλουθα χαρακτηριστικά. Διέθετε έναν υπερσυμπιεζόμενο 4κύλινδρο, 16βάλβιδο κινητήρα με σύστημα άμεσης έγχυσης καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Η ροπή του ανερχόταν στα 320 Nm και επιτυγχανόταν στις 1.500 σ.α.λ. και η ισχύς του ήταν 145 ίπποι. Το αυτοκίνητο επιτάχυνε στα 100 χλμ/ώρα, σε μόλις 13,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 170 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου στον κύκλο εκτός πόλης ήταν 7,6 λίτρα, στον μικτό 8,7 λίτρα και στον αστικό κύκλο 9,8 λίτρα. Ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, διασφάλιζε την ταχεία επιτάχυνση και συνέβαλε στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων. Η συγκεκριμένη έκδοση διέθετε εργοστασιακό φίλτρο σωματιδίων.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Traffic II (FL)
Τα βαν Renault Trafic II διέθεταν σχετικά πλούσιο εξοπλισμό για την κατηγορία τους. Ακόμα και στο βασικό πακέτο εξοπλισμού, περιλάμβαναν σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών με κατανομή δύναμης πέδησης, αερόσακο οδηγού, φιμέ τζάμια και immobilizer (σύστημα ακινητοποίησης αυτοκινήτου). Η κολώνα του τιμονιού ήταν ρυθμιζόμενη σε κλίση, ενώ το κάθισμα του οδηγού, καθ’ ύψος. Στις πρόσθετες επιλογές επί πληρωμή, συμπεριλαμβάνονταν τα αθερμικά τζάμια, τα ηλεκτρικά παράθυρα και οι ηλεκτρικοί καθρέφτες, ο κλιματισμός, το CD player, ο υπολογιστής ταξιδιού, καθώς και οι αισθητήρες βροχής και φωτός.