Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα SAAB 9-5 Combi (YS3E): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα στέησον βάγκον αυτοκίνητα Saab 9-5 (YS3E) αποτελούν 5θυρα οχήματα τα οποία παράγονταν το διάστημα 1998 με 2009. Το ντεμπούτο τους έγινε στο Μότορ Σόου του Παρισιού. Διέθεταν πλήθος πλεονεκτημάτων, με ένα εξ αυτών να είναι η πληθώρα τεχνολογιών αιχμής. Παραδείγματος χάρη, αποτέλεσαν τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής που διέθεταν εξαεριζόμενα καθίσματα. Τα ενεργά εταιρικά προσκέφαλα SAHR απέσπασαν βραβεία για την τεχνολογία και την ασφάλειά τους στην Αυστραλία, τη Δανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Αναζητάτε ένα μέρος από το οποίο θα έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά αυτοκινήτου για στέησον βάγκον αυτοκίνητα Saab 9-5 (YS3E) με κέρδος; Βρίσκεστε στο ιδανικό μέρος. Ο κατάλογός μας διαθέτει μια ευρεία γκάμα τμημάτων για αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών. Το πλήθος των προσφορών μας θα σας επιτρέψει να τα αγοράσετε ιδιαίτερα φθηνά.
Τα στέησον βάγκον αυτοκίνητα Saab 9-5 (YS3E): προδιαγραφές
Οι διαστάσεις των στέησον βάγκον αυτοκινήτων Saab 9-5 (YS3E) ήταν οι εξής: μήκος 4808 χιλιοστά, πλάτος 1792 χιλιοστά και ύψος 1497 χιλιοστά. Το αμάξωμα ήταν 5θέσιο. Ο όγκος του χώρου αποσκευών από τα 416 λίτρα έφτανε στα 1490 λίτρα με την αναδίπλωση των οπίσθιων καθισμάτων. Η απόσταση από το έδαφος άγγιζε τα 150 χιλιοστά να και ήταν 130 χιλιοστά σε κάποιες σπορ εκδόσεις με χαμηλωμένη ανάρτηση.
Αμφότερες οι αναρτήσεις ήταν ανεξάρτητες: η εμπρόσθια τύπου MacPherson και η οπίσθια πολλαπλών συνδέσμων. Στο σύνολό τους οι τροχοί εξοπλίζονταν με δίσκους φρένων.
Το αυτοκίνητο διέθετε ανθεκτικό ισχυρό κλωβό ασφαλείας για τους επιβάτες. Οι ενισχύσεις και οι ζώνες παραμόρφωσης διασφάλιζαν υψηλού επιπέδου ασφάλεια από τις πλευρικές συγκρούσεις. Από το εργοστάσιο τα οχήματα εξοπλίζονταν με αερόσακους κεφαλής, κάτι ιδιαίτερα σπάνιο για τη συγκεκριμένη εποχή.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Συνολικά παράχθηκαν πάνω από 20 εκδόσεις των στέησον βάγκον αυτοκινήτων Saab 9-5 (2005-2015), οι οποίες διέθεταν είτε κινητήρες ντίζελ, είτε κινητήρες βενζίνης. Τα οχήματα ήταν μπροστινοκίνητα.
Το στέησον βάγκον 3.0 V6 T Griffin αποτέλεσε την ισχυρότερη και ελκυστικότερη έκδοση. Εξοπλιζόταν με έναν 6κύλινδρο, 24βάλβιδο κινητήρα 200 ίππων, με σύμμετρο υπερσυμπιεστή χαμηλής πίεσης. Η μέγιστη ροπή των 310 N⋅m γινόταν εφικτή στις 2500 σ.α.λ. Έτσι, το όχημα επιτάχυνε από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 9,4 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 230 χλμ/ώρα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου στα 100 χλμ έφτανε τα 11,4 λίτρα στον μικτό κύκλο, τα 8,5 λίτρα στον εκτός πόλης κύκλο και τα 16,3 λίτρα στον αστικό κύκλο. Η ικανότητα φόρτωσης της συγκεκριμένης έκδοσης άγγιζε τα 550 κιλά. Το μοντέλο διέθετε αυτόματη μετάδοση 4 σχέσεων.
Τα αυτοκίνητα 9-5 (YS3E): πακέτα εξοπλισμού
Σε διάφορες αγορές, διατίθονταν τα πιο κάτω πακέτα εξοπλισμού των στέησον βάγκον Saab 9-5 (YS3E): S, SE, Griffin, Linear, Arc και Aero.
Το πακέτο εξοπλισμού Aero των συγκεκριμένων στέησον βάγκον διέθετε θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, εμπρόσθια και οπίσθια ηλεκτρικά παράθυρα, εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους, κρουζ κοντρόλ, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών με κατανομή δύναμης πέδησης, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας, έλεγχο πρόσφυσης και διζωνικό έλεγχο κλίματος. Το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης με την έγχρωμη οθόνη, ο αισθητήρας βροχής, τα θερμαινόμενα οπίσθια καθίσματα και κάποια άλλα αξεσουάρ, ήταν διαθέσιμα με πρόσθετη χρέωση.