Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα SAAB 9000 Hatchback: τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα χάτσμπακ Saab 9000 αποτελούν 5θυρα αυτοκίνητα, τα οποία παράγονταν το διάστημα 1984 με 1998. Αποτέλεσαν τα πρώτα αυτοκίνητα πολυτελείας της γκάμας προϊόντων του Σουηδού κατασκευαστή. Το αμάξωμα του αυτοκινήτου είχε σχεδιαστεί τους από ειδικούς της φημισμένης εταιρείας Italdesign. Χάρη στο μακρύ τους μεταξόνιο, το εσωτερικό ήταν ιδιαίτερα άνετο. Οι μπάρες ασφαλείας στις πόρτες, παρείχαν προστασία στους επιβάτες από τις πλευρικές συγκρούσεις. Το 1985, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα απέσπασαν το βραβείο Best Prestige Car από το φημισμένο Γαλλικό περιοδικό L'Action Automobile. Σε εμάς, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά αυτοκινήτου για χάτσμπακ Saab 9000 σε καλή τιμή.
Το χάτσμπακ Saab 9000: προδιαγραφές
Το μήκος των χάτσμπακ Saab 9000 ήταν 4667 χιλιοστά, το πλάτος 1764 χιλιοστά και ύψος 1420 χιλιοστά. Το αυτοκίνητο χωρούσε πέντε άτομα. Ο όγκος του χώρου αποσκευών άγγιζε τα 487 λίτρα με τα οπίσθια καθίσματα στη θέση τους και τα 1397 λίτρα με τα οπίσθια καθίσματα αναδιπλωμένα. Τα οπίσθια καθίσματα ήταν διαιρούμενα κατά 60/40, κάνοντας εφικτή την παράλληλη μεταφορά επιβατών και αντικειμένων μεγάλου μεγέθους. Η απόσταση από το έδαφος άγγιζε τα 140 χιλιοστά.
Αφού πέρασε από αναδιαμόρφωση το 1993, οι διαστάσεις του αμαξώματος του αυτοκινήτου διαφοροποιήθηκαν ελαφρά. Το μήκος και το πλάτος έφτασαν στα 4760 χιλιοστά και 1.781 χιλιοστά, αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος δεν διαφοροποιήθηκε.
Η μπροστινή ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη με ψαλίδια και η οπίσθια ημιανεξάρτητη. Οι τροχοί εξοπλίζονταν, στο σύνολό τους, με δίσκους φρένων.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Συνολικά, παράχθηκαν περισσότερες από 20 εκδόσεις των χάτσμπακ Saab 9000. Στο σύνολό τους, είχαν κινητήρες βενζίνης και ήταν μπροστινοκίνητες.
Η έκδοση 2.3 Turbo MT (200 ίππων) ήταν δυνατή και ευέλικτη. Εξοπλιζόταν με έναν 4κύλινδρο, 16βάλβιδο κινητήρα με υπερσυμπιεστή και το εταιρικό σύστημα διαχείρισης κινητήρα Trionic 5, το οποίο διέθετε μπουζί με αντιστάσεις που ανίχνευαν τα χτυπήματα του κινητήρα. Έτσι, δεν ήταν απαραίτητη η χρήση των συμβατικών αισθητήρων που χρησιμοποιούσε το παλαιότερο σύστημα APC.
Η μέγιστη ροπή άγγιζε τα 330 N·m στις 1900 σ.α.λ. Η επιτάχυνση του αυτοκινήτου από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα απαιτούσε 7,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 230 χλμ/ώρα και η μέση κατανάλωση καυσίμου τα 9 λίτρα ανά 100 χλμ. Η ικανότητα φόρτωσης ήταν 550 κιλά. Τα αυτοκίνητα διέθεταν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων.
Τα αυτοκίνητα 9000: πακέτα εξοπλισμού
Τα χάτσμπακ Saab 9000 των διαφόρων εκδόσεων, μπορούσαν να εξοπλιστούν με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, θερμαινόμενα καθίσματα, ταχύμετρο, κεντρικό κλείδωμα με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, υδραυλικό τιμόνι, εμπρόσθια και οπίσθια ηλεκτρικά παράθυρα, κρουζ κοντρόλ, καθώς και ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος κάθισμα οδηγού και κολώνα τιμονιού. Τα οπίσθια καθίσματα διέθεταν προσκέφαλα. Οι ζάντες αλουμινίου τοποθετούνταν από το εργοστάσιο. Τα αυτοκίνητα διέθεταν ακόμη, θερμαινόμενους ηλεκτρικούς εξωτερικούς καθρέπτες και υαλοκαθαριστήρες με διακοπτόμενη λειτουργία.