Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα VOLVO XC70 II Combi (P24, 136): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα οχήματα Volvo XC70 II αποτελούν τη δεύτερη γενιά των παντός εδάφους στέισον βάγκον αυτοκινήτων που κατασκευάζονταν κατά την περίοδο 2007-2016. Τα βασικά τους πλεονεκτήματα ήταν η λειτουργικότητα και το παραδοσιακά υψηλό επίπεδο ασφάλειάς τους. Το 2009, στις δοκιμασίες σύγκρουσης EuroNCAP, το συγκεκριμένο όχημα κατάφερε να εξασφαλίσει την υψηλότερη βαθμολογία των πέντε αστέρων. Εάν θέλετε να αγοράσετε υψηλής ποιότητας και οικονομικά εξαρτήματα για το όχημά σας, σας συνιστούμε να το κάνετε μέσω του διαδικτυακού μας καταστήματος. Παραγγείλτε ανταλλακτικά για αυτοκίνητα Volvo XC70 II έως το τέλος αυτής της εβδομάδας, και επωφεληθείτε σημαντικών εκπτώσεων. Επίσης, σε περίπτωση που προτιμήσετε να αγοράσετε δισκόφρενα και τακάκια φρένων σε μορφή σετ προϊόντων, μπορείτε να κάνετε οικονομία στα έξοδα αποστολής.
Τεχνικά χαρακτηριστικά των Volvo XC70 II
Το μήκος του οχήματος έφτανε τα 4838 χιλιοστά, το πλάτος του τα 1870 χιλιοστά και το ύψος του τα 1604 χιλιοστά. Η απόσταση του οχήματος από το έδαφος ισούταν με 210 χιλιοστά. Ανάλογα με τη διάταξη των πίσω καθισμάτων, ο όγκος του χώρου αποσκευών κυμαινόταν μεταξύ 944 και 1580 λίτρων. Όλα τα οχήματα διατίθεντο σε πεντάθυρες εκδόσεις.
Βασικές εκδόσεις
Καθ’ όλη τη διάρκεια παραγωγής τους, κυκλοφόρησαν 33 εκδόσεις των στέισον βάγκον αυτοκινήτων Volvo XC70 II: 13 εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου και 3 εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης – πριν τον ανασχεδιασμό του 2013, και 11 πετρελαιοκίνητες και 6 βενζινοκίνητες εκδόσεις – μετά τον ανασχεδιασμό.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ιδιαίτερα την πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 D4 Drive-E Geartronic. Χάρις στην καινοτόμο τεχνολογία έγχυσης i-ART, το σύστημα παρακολουθούσε την πίεση του κάθε εγχυτήρα και υπολόγιζε με μεγαλύτερη ακρίβεια τη δόση του καυσίμου, εξασφαλίζοντας χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης. Η πίεση έγχυσης αυξήθηκε στα 2500 bar, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Γενικά, το όχημα κατανάλωνε μόλις 5,6 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα για οδήγηση εντός αστικού περιβάλλοντος, 4,9 λίτρα για οδήγηση σε συνδυαστικό περιβάλλον και 4,5 λίτρα για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο, οι συγκεκριμένες μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου δεν επηρέασαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος: το συγκεκριμένο στέισον βάγκον επιτάχυνε στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα 8,8 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ανερχόταν στα 210 χιλιόμετρα/ώρα. Το ωφέλιμο φορτίο της έκδοσης 2.0 D4 Drive-E Geartronic ισούταν με 448 κιλά. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων εξασφάλιζε την ομαλή εναλλαγή των ταχυτήτων, ενώ η οπίσθια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ήταν υπεύθυνη για την οδηγική άνεση και την ευστάθεια του οχήματος, ανεξαρτήτως ταχύτητας.
Εκδόσεις εξοπλισμού των XC70 II
Τα οχήματα αυτά διατίθεντο σε τρεις βασικές εκδόσεις εξοπλισμού: τη Summum, τη Momentum, και την Kinetic. Σε κάποιες αγορές διατίθεντο και οι επιλογές εξοπλισμού Nordic, Nordic+, και Polar+. Ειδικές εκδόσεις εξοπλισμού διατίθεντο για περιορισμένες ή για ειδικές σειρές οχημάτων, όπως, για παράδειγμα οι: Ocean Race, Classic Edition, Inscription Edition, και Dynamic Edition.
Η έκδοση εξοπλισμού Summum περιλάμβανε διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα που σκοπό είχαν τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης και ασφάλειας. Για παράδειγμα, το σύστημα παρακολούθησης κόπωσης οδηγού παρακολουθεί τις ενδείξεις μειωμένης προσοχής του οδηγού σε ταχύτητες άνω των 65 χιλιομέτρων/ώρα και ενεργοποιεί ένα ηχητικό και οπτικό σήμα, το οποίο ενημερώνει τον οδηγό ότι έχει έρθει η στιγμή να ξεκουραστεί. Το σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας, το οποίο αναγνωρίζει τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος, προειδοποιεί τον οδηγό σχετικά με επικίνδυνες αποκλίσεις από την προκαθορισμένη πορεία του οχήματος. Το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης παρακολουθεί το δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και για απόσταση έως και 150 μέτρα και αναγνωρίζει την ύπαρξη πεζών και ποδηλατιστών. Σε περίπτωση που φαίνεται ότι θα υπάρξει σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδρά στις προειδοποιητικές ενδείξεις, το σύστημα θα αρχίσει να φρενάρει αυτόματα.