Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα Volkswagen Caddy III Combi (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Volkswagen Caddy III 2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ είναι πεντάθυρα και επτάθυρα μίνι βαν, τα οποία κατασκευάζονταν κατά την περίοδο 2004–2015. Τα αυτοκίνητά αυτά, χάρις στις επιδόσεις τους, την πρακτικότητα και το υψηλό επίπεδο άνεσης, έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή αμέσως μετά την κυκλοφορία τους, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 2011 μόνο, το συγκεκριμένο μοντέλο κέρδισε συνολικά 10 βραβεία στην Ουγγαρία, την Τσεχία και τη Μεγάλη Βρετανία· στη Γερμανία δε, αναδείχθηκε νικητής του διαγωνισμού «Καλύτερο Βαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς» επί 8 συνεχή έτη. Εάν θέλετε να αποκτήσετε το συντομότερο δυνατόν εξαρτήματα για το αυτοκίνητό σας, σας συνιστούμε να παραγγείλετε ανταλλακτικά για μοντέλα Volkswagen Caddy III 2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ διαδικτυακά, μέσω της ιστοσελίδας μας. Οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι του διαδικτυακού μας καταστήματος είναι πάντα διαθέσιμοι, έτοιμοι να σας συμβουλέψουν. Δε θα σας βοηθήσουν απλά να επιλέξετε τα καλύτερα ανταλλακτικά, αλλά θα σας ενημερώσουν επίσης σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες και εκπτώσεις μας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά των Volkswagen Caddy III 2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ
Τα μίνι βαν VW Caddy III είχαν κατασκευαστεί σε εκδόσεις με κοντό και μακρύ μεταξόνιο και με καμπίνα επιβατών πέντε και επτά καθισμάτων αντίστοιχα. Οι αγοραστές είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τετράθυρων και πεντάθυρων αμαξωμάτων. Το μήκος των μίνι βαν με κοντό μεταξόνιο έφτανε τα 4405 χιλιοστά, το ύψος τα 1794 χιλιοστά και το πλάτος τα 1833 χιλιοστά. Η έκδοση μίνι βαν Maxi ήταν μακρύτερη κατά 470 χιλιοστά. Ο χώρος αποσκευών ήταν εντυπωσιακά μεγάλος και μπορούσε να φτάσει μέχρι και τα 4,1 κυβικά μέτρα – με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Μετά τον ανασχεδιασμό τους το 2010, μειώθηκε η απόστασή τους από το έδαφος: από τα 173 χιλιοστά έφτασε τα 149 χιλιοστά για τα μεγάλα βαν, και από τα 176 χιλιοστά στα 146 χιλιοστά για τα μίνι βαν με κοντό μεταξόνιο. Έτσι, το αυτοκίνητο ήταν ακόμα πιο σταθερό κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες.
Βασικές εκδόσεις
Κατά τη διάρκεια της περιόδου παραγωγής τους κατασκευάστηκαν πολλές εκδόσεις των μοντέλων Caddy 2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ (2004‒2015): 9 πετρελαιοκίνητα και 4 βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, όσον αφορά τα μίνι βαν με κοντό μεταξόνιο, και 2 βενζινοκίνητα και 3 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα όσον αφορά τα βαν με μακρύ μεταξόνιο. Ο αριθμός τους αυξήθηκε μετά τον ανασχεδιασμό που υπέστη το μοντέλο: κυκλοφόρησαν 10 εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου και 3 εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης, για τα τετράθυρα πενταθέσια αυτοκίνητα, και 4 βενζινοκίνητες και 5 πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, όσον αφορά τα πεντάθυρα αυτοκίνητα. Το μίνι βαν με το μακρύ μεταξόνιο διατίθετο σε 13 εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου και 6 εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης, ενώ το μοντέλο Cross Caddy, το οποίο είχε εμφάνιση οχήματος παντός εδάφους – διατίθετο σε μία έκδοση με πετρελαιοκινητήρα και 2 εκδόσεις με βενζινοκινητήρα.
Στην έκδοση 1.9 TDI DSG χρησιμοποιήθηκε μία από τις πιο δημοφιλείς τεχνολογίες της εταιρείας – το αυτόματο σύστημα μετάδοσης κίνησης Direkt-Schalt-Getriebe με τον υγρό διπλό συμπλέκτη. Βοηθούσε στην πραγματοποίηση άμεσης αλλαγών ταχυτήτων, εξασφάλιζε τον ακριβή χειρισμό του αυτοκινήτου και βελτίωνε τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Το αυτοκίνητο επιτάχυνε στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 13 δευτερόλεπτα, ενώ χάρις στον κινητήρα TDI με στροβιλοσυμπιεστή και το σύστημα ψεκασμού καυσίμου πολλών σημείων κατανάλωνε μικρή ποσότητα καυσίμου για να το επιτύχει αυτό: περίπου 5,8 λίτρα για οδήγηση σε περιβάλλον εκτός πόλεως.
Επιλογές εξοπλισμού των Volkswagen Caddy 2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ
Στους αγοραστές προσφερόταν μεγάλη ποικιλία επιλογών εξοπλισμού. Οι πιο δημοφιλείς από αυτές ήταν οι εξής: Easyline, Trendline, Comfortline, Turijn, Starline, Highline, Edition 30, Sochi Edition και άλλες.
Ο βασικός εξοπλισμός αρκούσε για την εξασφάλιση της άνεσης και της ασφάλειας του οδηγού και των επιβατών. Για παράδειγμα, τα μίνι βαν με έκδοση εξοπλισμού Easyline διέθεταν εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους, σύστημα αντιεμπλοκής πέδησης, σύστημα ελέγχου ευστάθειας και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης.