Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα AUDI A5 B8 Sportback (8TA): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα οχήματα Audi A5 (8TA) είναι πεντάθυρα λίφτμπακ αυτοκίνητα, τα οποία κατασκευάζονταν από το 2009 έως το 2016. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου αυτού είχε πολλά κοινά σημεία με εκείνον των στέισον βάγκον μοντέλων A4. Το 2011, το μοντέλο ανασχεδιάστηκε και οι αλλαγές επηρέασαν κυρίως τον εξωτερικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, ενώ συνάμα εμπλουτίστηκε και η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων. Πέραν της Ευρώπης, τα συγκεκριμένα οχήματα πωλούνται και στην Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, την Κίνα, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, το Μεξικό, την Αργεντινή, τη Νότιο Αφρική και τις χώρες της Μέσης Ανατολής. Μπορείτε να αγοράσετε ανταλλακτικά για αυτοκίνητα Audi A5 (8TA) από το διαδικτυακό μας κατάστημα. Εδώ έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, φίλτρα λαδιού και καυσίμου, μπουζί και άλλα εξαρτήματα, επωφελούμενοι σημαντικών εκπτώσεων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά των Audi A5 (8TA)
Τα συγκεκριμένα λίφτμπακ μοντέλα είχαν μήκος 4711 χιλιοστά, πλάτος 1854 χιλιοστά και ύψος 1391 χιλιοστά. Ο όγκος του χώρου αποσκευών κυμαινόταν μεταξύ 480 και 980 λίτρων. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ισούταν με 120 χιλιοστά. Η καμπίνα επιβατών του αυτοκινήτου μπορούσε να φιλοξενήσει 4 άτομα.
Βασικές εκδόσεις
Καθ’ όλη τη διάρκεια παραγωγής τους κυκλοφόρησαν 51 εκδόσεις των αυτοκινήτων Audi A5 (8TA): 9 βενζινοκίνητες, 8 πετρελαιοκίνητες πριν τον ανασχεδιασμό του μοντέλου, και 19 βενζινοκίνητες και 15 πετρελαιοκίνητες, μετά τον ανασχεδιασμό του. Η τετρακίνητη έκδοση 3.0 TDI S-tronic quattro παρουσίαζε εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και μεγάλη ιπποδύναμη.
Ο κινητήρας της έκδοσης αυτής – ο οποίος παρουσίαζε ροπή της τάξης των 500 N·m – μπορούσε να αποδώσει ισχύ 240 ίππων. Το αυτοκίνητο επιτάχυνε από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 6,1 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητά του ισούταν με 250 χιλιόμετρα/ώρα. Το σύστημα έγχυσης καυσίμου Common Rail εξασφάλιζε την ομοιόμορφη καύση του μίγματος αέρα-καυσίμου. Το γεγονός αυτό επηρέαζε θετικά την κατανάλωση καυσίμου, καθώς και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο χρειαζόταν 5,7 λίτρα πετρελαίου για να διανύσει απόσταση 100 χιλιομέτρων σε αυτοκινητόδρομο, 6,6 λίτρα για οδήγηση σε συνδυαστικό περιβάλλον και 8,3 λίτρα για οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Το ωφέλιμο φορτίο αυτής της έκδοσης ισούταν με 455 κιλά.
Το σύστημα τετρακίνησης quattro και το ιδιόκτητο αυτόματο σύστημα μετάδοσης κίνησης S-tronic, το οποίο διέθετε διπλό συμπλέκτη, επτά ταχύτητες και υποστήριζε και χειροκίνητη λειτουργία, βελτίωσε την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος σε οποιασδήποτε ποιότητας οδόστρωμα. Η χρήση ανεξάρτητης ανάρτησης τόσο στον εμπρόσθιο όσο και στον οπίσθιο άξονα εξασφάλιζε άνετη οδήγηση.
Εκδόσεις εξοπλισμού των A5 (8TA)
Τα λίφτμπακ αυτοκίνητα A5 (2009–2017) διατίθεντο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού: standard, Sport, Design και Comfort. Ακόμα και το βασικό πακέτο εξοπλισμού περιλάμβανε ευρεία γκάμα εξοπλισμού. Το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας εξασφαλιζόταν χάρις στους εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους, και τους αερόσακους τύπου κουρτίνας. Η υψηλή ενεργητική ασφάλεια ήταν αποτέλεσμα της χρήσης συστήματος αντιεμπλοκής πέδησης, ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας, συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης, συστήματος δυναμικού ελέγχου πρόσφυσης και ηλεκτρονικού συστήματος εμπλοκής διαφορικού. Με επιπλέον χρέωση υπήρχε η δυνατότητα παραγγελίας συστήματος προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, συστήματος προσαρμοζόμενης διατήρησης ταχύτητας, κάμερας οπισθοπορίας και συστήματος ελέγχου πίεσης ελαστικών. Επίσης, για τους λάτρεις του αγωνιστικού στυλ οδήγησης υπήρχε η δυνατότητα τοποθέτησης σκληρότερης ανάρτησης. Οι προβολείς xenon διπλής λειτουργίας παρείχαν άριστο φωτισμό του οδοστρώματος ενώ τα LED οπίσθια φανάρια αποτελούσαν διακοσμητικό στοιχείο της εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου. Ακόμη, το προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού με τη λειτουργία φωτισμού στις στροφές παρείχε εξαιρετική ορατότητα και μείωνε τον κίνδυνο αυτοκινητιστικού ατυχήματος. Τα σπορ καθίσματα ήταν άνετα για τους επιβάτες, ενώ υπήρχε η δυνατότητα τοποθέτησης κεντρικού υποβραχιόνιου τόσο στην εμπρόσθια όσο και στην πίσω σειρά καθισμάτων. Επίσης, το σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών αποτελούσε προαιρετική επιλογή, και διατίθετο με επιπλέον χρέωση.