ανταλλακτικά Citroen C4 Picasso mk1
Ανταλλακτικά για Citroen C4 Picasso mk1
-
Τύπος 1.6 HDiΈτος (Από-προς): 02.2007 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 80Δύναμη [PS] 109Κυλινδρισμός (cc) 1560Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΠετρέλαιοΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 1.6 HDi 110Έτος (Από-προς): 09.2010 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 82Δύναμη [PS] 112Κυλινδρισμός (cc) 1560Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΠετρέλαιοΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 HDi 138Έτος (Από-προς): 10.2006 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 100Δύναμη [PS] 136Κυλινδρισμός (cc) 1997Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΠετρέλαιοΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 1.8 i 16VΈτος (Από-προς): 02.2007 - 12.2011
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 92Δύναμη [PS] 125Κυλινδρισμός (cc) 1749Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 1.6 VTi 120Έτος (Από-προς): 07.2008 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 88Δύναμη [PS] 120Κυλινδρισμός (cc) 1598Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 HDi 150Έτος (Από-προς): 07.2009 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 110Δύναμη [PS] 150Κυλινδρισμός (cc) 1997Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΠετρέλαιοΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 i 16VΈτος (Από-προς): 09.2007 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 103Δύναμη [PS] 140Κυλινδρισμός (cc) 1997Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 HDi 165Έτος (Από-προς): 09.2010 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 120Δύναμη [PS] 163Κυλινδρισμός (cc) 1997Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΠετρέλαιοΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 1.6 THP 155Έτος (Από-προς): 09.2010 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 115Δύναμη [PS] 156Κυλινδρισμός (cc) 1598Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 1.6 16VΈτος (Από-προς): 07.2008 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 110Δύναμη [PS] 150Κυλινδρισμός (cc) 1598Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 1.8 BifuelΈτος (Από-προς): 01.2009 - 10.2012
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 92Δύναμη [PS] 125Κυλινδρισμός (cc) 1749Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου Βενζίνη/αιθανόληΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 2.0 i 16VΈτος (Από-προς): 05.2008 - 05.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 105Δύναμη [PS] 143Κυλινδρισμός (cc) 1997Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
-
Τύπος 1.6 THP 140Έτος (Από-προς): 07.2008 - 08.2013
-
Τύπος αμαξώματοςΤύπος οδήγησης
-
Δύναμη [KW] 103Δύναμη [PS] 140Κυλινδρισμός (cc) 1598Κύλινδροι 4
-
Βαλβίδες ανά θάλαμο καύσηςΤύπος κινητήραΜετάδοση ---
-
Τύπος καυσίμου ΒενζίνηΧειρισμός του καυσίμου ...Σύστημα φρένων ...
Ανταλλακτικα αυτοκινητων για περισσοτερα μοντελα CITROËN C4:
Τα πιο συχνά επιλεγμένα ανταλλακτικά για Citroen C4 Picasso mk1
Citroen C4 Picasso mk1 κατάλογος ανταλλακτικών
Δημοφιλείς προϊόντα για CITROËN C4 Picasso I (UD_)
Αυτοκίνητα CITROËN C4 I Picasso (UD): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Citroën C4 I Picasso (UD_) αποτελούν 5θέσια μίνιβαν, τα οποία κατασκευάζονταν από το 2007 μέχρι το 2013. Η πρεμιέρα τους έγινε στο Μότορ Σόου στη Γενεύη. Κέρδισαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία των 5 αστεριών στα κρας τεστ της Euro NCAP, δυο φορές: το 2006 και το 2009. Σε εμάς, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για Citroën C4 I Picasso (UD_) σε επικερδή τιμή. Αποταθείτε στους ειδικούς μας: θα σας πληροφορήσουν για τις ισχύουσες προσφορές, θα σας παράσχουν βοήθεια για να παραγγείλετε και θα σας πληροφορήσουν για τους όρους παράδοσης.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Citroën C4 I Picasso (UD_)
Τα μίνιβαν Citroën C4 I Picasso (UD_) είχαν μήκος 4468 χιλιοστά, πλάτος 1831 χιλιοστά και ύψος 1610 χιλιοστά. Με βάση το αν τα οπίσθια καθίσματα ήταν αναδιπλωμένα, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαινόταν από 500 μέχρι 1734 λίτρα. Το ελεύθερο ύψος από το έδαφος έφτανε τα 130 χιλιοστά και το αμάξωμα ήταν 5θυρο.
Το ιδιαίτερο γνώρισμα του εξωτερικού του συγκεκριμένου μοντέλου, αποτελούσε το πανοραμικό παρμπρίζ με τις στενές εμπρόσθιες κολώνες που πρόσφερε άψογη ορατότητα και επέτρεπε την εισαγωγή περισσότερου φωτός στο εσωτερικό.
Τόσο η εμπρόσθια, όσο και η οπίσθια ανάρτηση ήταν ανεξάρτητες. Στο ακριβότερο πακέτο εξοπλισμού, ο κατασκευαστής παρείχε πνευματική αυτορυθμιζόμενη οπίσθια ανάρτηση. Δίσκοι φρένων τοποθετούνταν και στους δυο άξονες του οχήματος.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Κοντά στις 20 εκδόσεις των Citroën C4 I Picasso (UD_), κατά κύριο λόγο εκδόσεις με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, παράχθηκαν καθ’ όλα τα έτη της παραγωγής τους. Στο σύνολό τους, ήταν μπροστινοκίνητες.
Η έκδοση με κινητήρα ντίζελ e-HDi 110, διέθετε ισορροπημένα χαρακτηριστικά. Είχε υπερσυμπιεζόμενο, 4κύλινδρο, 8βάλβιδο κινητήρα με ιντερκούλερ και σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Η μέγιστη ροπή της ήταν 270 N⋅m και επιτυγχανόταν στις 1750 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στα 100 χλμ/ώρα έφτανε τα 13,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 182 χλμ/ώρα. Η ικανότητα φόρτωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου έφτανε τα 655 κιλά.
Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο ενεργοποιούταν με αυτόματο τρόπο, τη στιγμή κατά την οποία ο κινητήρας έσβηνε. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα αυτόματης μετάδοσης 6 σχέσεων και το σύστημα Start-Stop, συνέδραμαν στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας καυσίμου: ανά 100 χλμ, το αυτοκίνητο κατανάλωνε 4,5 λίτρα, 4,8 λίτρα και 5,1 λίτρα καυσίμου στον εκτός πόλης, το μικτό και τον αστικό κύκλο, αντίστοιχα. Επίσης, η απουσία λεβιέ ταχυτήτων δημιουργούσε μεγαλύτερη ευρυχωρία στην καμπίνα.
Τα πακέτα εξοπλισμού των C4 I Picasso (UD_)
Τα μίνιβαν C4 I Picasso (UD_) προσφέρονταν με πολυάριθμα πακέτα εξοπλισμού. Τα δημοφιλέστερα ήταν τα Advance, Attraction, Ambiance, Tendance, Exclusive, Comfort και Style.
Ακόμα και στο βασικό πακέτο εξοπλισμού, το Attraction, το αυτοκίνητο διέθετε αθερμικά τζάμια, με το χέρι αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, καθώς και εμπρόσθιους, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας αερόσακους. Επίσης, ο κατασκευαστής τοποθετούσε αερόσακο γονάτων για τον οδηγό. Στη λίστα εξοπλισμού του συγκεκριμένου μίνιβαν, περιλαμβάνονταν επίσης υπολογιστής ταξιδιού, κλιματισμός, ντουλαπάκι συνοδηγού με ψύξη, ζάντες τροχών 16 ιντσών κ.α.