Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα CITROËN C5 III Combi (RW): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Citroën C5 III (TD_) αποτελούν 5θέσια στέησον βάγκον, τα οποία παράγονταν από το 2008 έως το 2017. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο, το Airscape, πρωτοπαρουσιάστηκε στο Διεθνές Μότορ Σόου στη Γερμανία. Τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής έκαναν την πρεμιέρα τους στο Μότορ Σόου στο Βουκουρέστι, το 2008. Τα αυτοκίνητα απέκτησαν την υψηλότερη βαθμολογία των 5 αστεριών στα κρας τεστ της Euro NCAP, το 2008. Έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για Citroën C5 III (TD_) από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Παρέχουμε πλήθος ανταλλακτικών, όπως τακάκια φρένων, φίλτρα λαδιού, τμήματα ανάρτησης κ.α. σε εκπτωτική τιμή.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Citroën C5 III (TD_)
Τα στέησον βάγκον Citroën C5 III (TD_) διέθεταν μήκος 4829 χιλιοστά, πλάτος 1860 χιλιοστά και ύψος 1483 χιλιοστά. Το εσωτερικό τους διέθετε μεγάλη ευρυχωρία και είχε τη δυνατότητα φιλοξενίας του οδηγού και τεσσάρων επιβατών. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαινόταν μεταξύ 505 λίτρων και 1462 λίτρων, με αναδιπλωμένα τα οπίσθια καθίσματα. Το αυτοκίνητο διέθετε ξεχωριστά ανοιγόμενο οπίσθιο παράθυρο, το οποίο διασφάλιζε εύκολη πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ, ακόμη και σε στενούς χώρους.
Η εμπρόσθια ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη με γόνατα MacPherson και η οπίσθια πολλαπλών συνδέσμων. Και οι δυο, μπορούσαν να είναι εφοδιασμένες με υδροπνευματική ανάρτηση με φούσκες. Οι οικονομικότερη ανάρτηση με ελατήρια, προσφερόταν στις πιο αδύναμες εκδόσεις. Γενικότερα, το αυτοκίνητο χαρακτηριζόταν από ιδιαίτερα ομαλή οδήγηση και ξεπερνούσε με άψογο τρόπο τα εμπόδια. Στο σύνολό τους, οι μηχανισμοί πέδησης είχαν δισκόφρενα.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Περίπου 20 εκδόσεις των Citroën C5 III (TD_) παράχθηκαν καθ’ όλα τα έτη της παραγωγής τους, εκ των οποίων οι πιο πολλές είχαν κινητήρες ντίζελ. Στο σύνολό τους, ήταν μπροστινοκίνητες.
Η έκδοση 2.0 HDiF διέθετε καλή δυναμική και απόδοση καυσίμου. Εξοπλιζόταν με έναν 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, υπερσυμπιεζόμενο κινητήρα με ιντερκούλερ. Η ισχύς του κινητήρα ανερχόταν στους 138 ίππους και είχε μέγιστη ροπή 320 N⋅m στις 2000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στα 100 χλμ/ώρα απαιτούσε 12,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα της συγκεκριμένης έκδοσης άγγιζε τα 200 χλμ/ώρα. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail) διασφάλιζε την οικονομία καυσίμου. Για την κάλυψη απόστασης 100 χλμ, το αυτοκίνητο κατανάλωνε 7,6 λίτρα καυσίμου στον αστικό κύκλο, 5,9 λίτρα στο μικτό κύκλο και 4,9 λίτρα στον εκτός πόλης κύκλο. Η μέγιστη ικανότητα φόρτωσης της συγκεκριμένης έκδοσης ήταν 646 κιλά.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Citroën C5 III (TD_)
Τα στέησον βάγκον αυτοκίνητα Citroën C5 III (TD_) προσφέρονταν με τα εξής πακέτα εξοπλισμού: Attraction, Dynamique, Confort, Exclusive κ.α.
Το αυτοκίνητο με το πακέτο εξοπλισμού Dynamique ήταν εφοδιασμένο με 9 αερόσακους, ζώνες ασφαλείας τριών σημείων στα οπίσθια καθίσματα, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών με κατανομή δύναμης πέδησης, συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης, περιοριστή ταχύτητας, εμπρόσθια και οπίσθια ηλεκτρικά παράθυρα, καθώς και θερμαινόμενους καθρέπτες. Κεντρικά υποβραχιόνια προσφέρονταν τόσο για τους επιβάτες των εμπρόσθιων, όσο και των οπίσθιων καθισμάτων. Ο διζωνικός έλεγχος κλίματος με αισθητήρα ρύπανσης διασφάλιζε το άνετο μικροκλίμα της καμπίνας. Οι υαλοκαθαριστήρες ενεργοποιούνταν αυτόματα με ένα σήμα του αισθητήρα βροχής.