Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα CITROËN Jumper II Van (250): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Citroën Jumper II (250) αποτελούν 2θέσια και 3θέσια βαν που παράγονταν το διάστημα 2006-2014. Πρωτοπαρουσιάστηκαν στο Μότορ Σόου στη Μαδρίτη. Τα αυτοκίνητα έλαβαν τη δεύτερη θέση στο διάσημο διαγωνισμό «Van of the Year», το 2007. Το 2012, απέσπασαν την τρίτη θέση. Έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε οικονομικά ανταλλακτικά για Citroën Jumper (250) από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Γίνετε πελάτης μας και είναι σίγουρο ότι θα μείνετε ευχαριστημένοι με τις αγορές σας: εκτός των οικονομικών τιμών, παρέχουμε και πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Citroën Jumper (250)
Τα βαν Citroën Jumper (250) προσφέρονταν με τρία εναλλακτικά μεταξόνια: 3000 χιλιοστά, 3450 χιλιοστά και 4035 χιλιοστά. Το αμάξωμα μπορούσε να έχει μήκος 4963 χιλιοστά, 5413 χιλιοστά, 5998 χιλιοστά και 6363 χιλιοστά. Το ύψος μπορούσε επίσης να είναι διαφορετικό: 2254 χιλιοστά, 2524 χιλιοστά και 2764 χιλιοστά. Το πλάτος ήταν 2050 χιλιοστά. Το ελεύθερο ύψος από το έδαφος ανερχόταν στα 110 χιλιοστά. Με βάση τα επιλεγμένα μεγέθη του αμαξώματος, η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης κυμαινόταν από 8 μέχρι 17 m3.
Στο βασικό πακέτο εξοπλισμού, το αμάξωμα ήταν 4θυρο. Ωστόσο, υπήρχε η δυνατότητα παραγγελίας μιας συρόμενης πλευρικής πόρτας με πρόσθετη χρέωση. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας ήταν σχετικά μικρός για τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας και ισούταν με 0,31.
Η μπροστινή ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη με γόνατα MacPherson και η οπίσθια ανάρτηση εξαρτημένη με σούστες. Ο κατασκευαστής τοποθετούσε δίσκους φρένων και στους δυο άξονες του οχήματος, αεριζόμενους στον εμπρόσθιο μέρος και μασίφ στον οπίσθιο.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Πάνω από 10 εκδόσεις των βαν Citroën Jumper (250) παράχθηκαν καθ’ όλο το διάστημα της κατασκευής τους. Στο σύνολό τους, ήταν εφοδιασμένες με κινητήρες ντίζελ. Τα αυτοκίνητα ήταν μπροστινοκίνητα.
Η έκδοση 2.2 HDi MT L3H2 συνδύαζε ιδανικά την ισχύ με την απόδοση καυσίμου. Ήταν εφοδιασμένη με 4κύλινδρο, 16βάλβιδο κινητήρα 130 ίππων, με υπερσυμπιεστή, ιντερκούλερ και σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail), καθώς και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μετάδοσης. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα των 320 Ν∙m, επιτυγχανόταν στις 2000 σ.α.λ. Το αυτοκίνητο μπορούσε να φτάσει την ταχύτητα των 145 χλμ/ώρα. Παράλληλα, κατανάλωνε 9,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ στο μικτό κύκλο, 10,9 λίτρα στον αστικό κύκλο και 8,3 λίτρα στον εκτός πόλης κύκλο. Η μέγιστη ικανότητα φόρτωσης της συγκεκριμένης έκδοσης ανερχόταν στα 1525 κιλά.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Jumper II (250)
Ο βασικός εξοπλισμός των βαν Citroën Jumper II ήταν μινιμαλιστικός. Ωστόσο, ο οδηγός είχε τη δυνατότητα να διαλέξει επιπλέον χαρακτηριστικά από μια εκτενή λίστα επιλογών, με βάση τις ανάγκες του.
Στον εργοστασιακό εξοπλισμό περιλαμβάνονταν αερόσακος οδηγού, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών με κατανομή δύναμης πέδησης, χειροκίνητα ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα οδηγού, προβολείς αλογόνου, κεντρικό κλείδωμα, ιμομπιλάιζερ, ντυμένα με ύφασμα καθίσματα και ηλεκτρικά παράθυρα. Οι με πρόσθετη χρέωση προσφερόμενες επιλογές περιλάμβαναν αισθητήρες βροχής και φωτός, σύστημα πλύσης προβολέων, έλεγχο κλίματος και κρουζ κοντρόλ, αθερμικά τζάμια, ηλεκτρικούς εξωτερικούς καθρέφτες, θερμαινόμενα καθίσματα, αερόσακο συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, φώτα ομίχλης, σύστημα ελέγχου σταθερότητας και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, καθώς και πνευματική ανάρτηση.