Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα CITROËN Jumper I Van (230): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Citroën Jumper I (230 L) αποτελούν 2θέσια και 3θέσια βαν, τα οποία κατασκευάζονταν το διάστημα 1994 έως 2002. Η πρεμιέρα τους έγινε στο Μότορ Σόου στη Γενεύη. Ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής Giorgetto Giugiaro του στούντιο ItalDesign ανέπτυξε το εξωτερικό των συγκεκριμένων αυτοκινήτων. Μπόρεσε να πετύχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,35, αρκετά μικρό για αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η πρακτικότητα, η αξιοπιστία και η ευελιξία των συγκεκριμένων αυτοκινήτων έλαβαν τη δέουσα εκτίμηση: απέκτησαν τον τίτλο “International Van of the Year” το 1994. Εγγραφείτε στην ιστοσελίδα μας για να μπορείτε πάντα να αγοράζετε ανταλλακτικά για Citroën Jumper I (230 L) σε απίστευτα φθηνές τιμές. Προσθέστε τα προϊόντα, για τα οποία ενδιαφέρεστε, στη λίστα επιθυμιών σας και θα σας πληροφορήσουμε όταν θα βρίσκονται σε έκπτωση.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Citroën Jumper I (230 L)
Τα αυτοκίνητα Citroën Jumper I (230 L) μπορούσαν να διαθέτουν κοντό, μεσαίο ή μακρύ μεταξόνιο: 2850 χιλιοστά, 3200 χιλιοστά ή 3700 χιλιοστά, αντίστοιχα. Το αμάξωμα μπορούσε να έχει μήκος 4749 χιλιοστά, 5099 χιλιοστά ή 5599 χιλιοστά. Μπορούσε, επίσης, να συνδυάζεται με διάφορα ύψη: 2150 χιλιοστά, 2470 χιλιοστά, 2725 χιλιοστά ή 2860 χιλιοστά. Το αμάξωμα είχε πλάτος 2024 χιλιοστά.
Το ελεύθερο ύψος από το έδαφος ήταν 110 χιλιοστά. Η εμπρόσθια και η οπίσθια ανάρτηση ήταν ανεξάρτητες και χαρακτηρίζονταν από απλότητα και αξιοπιστία. Το αμάξωμα ήταν 4θυρο και η πίσω πόρτα συμβατική, δύο φύλλων.
Με βάση την αναλογία μήκους-ύψους που είχε το αμάξωμα του αυτοκινήτου, η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης ποίκιλε από 7 έως 14 m3. Πίσω από το κάθισμα του οδηγού, ο κατασκευαστής τοποθετούσε ένα προστατευτικό διάφραγμα από μεταλλικό πλέγμα. Η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού ήταν αναδιπλούμενη κι έτσι, γινόταν εφικτή η μεταφορά μεγάλου μήκους αντικειμένων.
Δίσκοι φρένων τοποθετούνταν μόνο στον εμπρόσθιο άξονα. Ο οπίσθιος άξονας ήταν εφοδιασμένος με ταμπούρα.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Περισσότερες από 10 εκδόσεις των Citroën Jumper I (230 L) παράχθηκαν καθ’ όλα τα έτη της παραγωγής τους, εκ των οποίων οι πιο πολλές ήταν εκδόσεις με κινητήρες ντίζελ. Κατά κύριο λόγο, ήταν μπροστινοκίνητες, αν και παράχθηκαν επίσης και εκδόσεις με τετρακίνηση.
Η έκδοση 33LH 2.8HDi αποτέλεσε μια από τις ισχυρότερες. Διέθετε 4κυλινδρο, 8βάλβιδο κινητήρα 146 ίππων, ο οποίος παραγόταν από τη SOFIM. Χάρη στον υπερσυμπιεστή και το ιντερκούλερ, η μέγιστη ροπή του κινητήρα έφτανε τα 310 N⋅m, στις 1500 σ.α.λ. Το αυτοκίνητο επιτάχυνε στα 100 χλμ/ώρα σε 20,2 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα ήταν 146 χλμ/ώρα. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail) διασφάλιζε ιδανική κατανάλωση καυσίμων: 12,8 λίτρα ανά 100 χλμ στο μικτό κύκλο. Η μέγιστη ικανότητα φόρτωσης ανερχόταν στα 1100 κιλά.
Το μηχανικό, 5τάχυτο κιβώτιο μετάδοσης χαρακτηριζόταν από αρκετή αξιοπιστία και σπανίως χαλούσε. Ωστόσο, ο κινητήρας χαρακτηριζόταν εξαιρετικά ευαίσθητος ως προς την ποιότητα του λαδιού του: ακόμα και οι παραμικρή απόκλιση από τις συνιστώμενες προδιαγραφές αλλαγής τόσο του φίλτρου λαδιού, όσο και του ίδιου του λαδιού, μπορούσαν να επιφέρουν την δαπανηρές επισκευές.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Jumper I (230 L)
Τα βαν Jumper I (230 L) ήταν εφοδιασμένα μόνο με τον αναγκαίο εξοπλισμό. Συνήθως, προσφερόταν προαιρετικά, ακόμα και το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών. Επίσης, προσφέρονταν με πρόσθετη χρέωση ο κλιματισμός, τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι εμπρόσθιοι αερόσακοι και το σύστημα ήχου.