Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα CITROËN Xsara Combi (N2): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Citroën Xsara (N2) αποτελούν 5θυρα στέησον βάγκον, τα οποία κατασκευάζονταν το διάστημα 1998-2006. Η πρεμιέρα τους έγινε στο Μότορ Σόου στη Γενεύη. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα διέθεταν άνετη καμπίνα επιβατών, ευρύχωρο χώρο αποσκευών και οικονομικά αποδοτικούς κινητήρες, για το λόγο αυτό είχαν ευρεία χρήση ως οικογενειακά αυτοκίνητα. Έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για Citroën Xsara (N2) και άλλου είδους αυτοκίνητα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στον κατάλογό μας, θα βρείτε κάθε τμήμα: από μπουζί και τμήματα του κινητήρα, μέχρι τα κλιπ στερέωσης της ταπετσαρίας του εσωτερικού. Στο σύνολό τους, τα προϊόντα είναι κατηγοριοποιημένα κι έτσι, η αναζήτηση για το αναγκαίο προϊόν, αλλά και η παραγγελία του, απαιτεί μόνο μερικά λεπτά.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Citroën Xsara (N2)
Το στέησον βάγκον Citroën Xsara (N2) διέθετε μήκος 4350 χιλιοστά, πλάτος 1698 χιλιοστά και ύψος 1424 χιλιοστά. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του ήταν 517 λίτρα και γίνονταν 1412 λίτρα, με αναδιπλωμένα τα οπίσθια καθίσματα. Το ελεύθερο ύψος από το έδαφος έφτανε τα 150 χιλιοστά.
Και οι δυο αναρτήσεις ήταν ανεξάρτητες: η εμπρόσθια με γόνατα MacPherson και η οπίσθια με υστερούντες βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό. Η οπίσθια ανάρτηση διέθετε λειτουργία παθητικής διεύθυνσης, η οποία διασφάλιζε την άψογη ικανότητα ελιγμών του οχήματος. Το σημείο εγκατάστασης του κινητήρα συνέδραμε, επίσης, στην πιο καλή ικανότητα ελιγμών, σε συνδυασμό με την ανάρτηση: οι ισχυρότερες εκδόσεις διέθεταν κινητήρα τοποθετημένο όσο γίνεται πιο πίσω. Έτσι, διαφοροποιούταν το σημείο του κέντρου βάρους του οχήματος και διασφαλιζόταν η ιδανική κατανομή βάρους, συνδράμοντας με τον τρόπο αυτό στη μείωση της υποστροφής.
Στον εμπρόσθιο άξονα του στέησον βάγκον τοποθετούνταν δίσκοι φρένων και στον οπίσθιο, με βάση την έκδοση, δίσκοι ή ταμπούρα.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Κοντά στις 20 εκδόσεις των στέησον βάγκον Citroën Xsara (N2) κυκλοφόρησαν καθ’ όλα τα έτη κατασκευής τους. Σε αυτές, περιλαμβάνονταν εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και LPG. Στο σύνολό τους, ήταν μπροστινοκίνητες.
Η έκδοση βενζίνης 2.0i 16V, αποτέλεσε μια από τις ισχυρότερες. Διέθετε 4κίλυνδρο, 16βάλβιδο κινητήρα 136 ίππων. Η μέγιστη ροπή του ήταν ίση με 180 N⋅m και επιτυγχανόταν στις 4200 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στα 100 χλμ/ώρα διαρκούσε 10,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα έφτανε τα 203 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση καυσίμων ανερχόταν στα 6,5 λίτρα βενζίνης στον εκτός πόλης κύκλο, 8,7 λίτρα στο μικτό κύκλο και 12,5 λίτρα στον αστικό κύκλο. Η μέγιστη ικανότητα φόρτωσης της συγκεκριμένης έκδοσης ανερχόταν στα 520 κιλά. Ο κινητήρας λειτουργούσε σε συνεργασία με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μετάδοσης.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Xsara (N2)
Τα στέησον βάγκον Citroën Xsara (1998-2006) προσφέρονταν με τα εξής πακέτα εξοπλισμού: X, PX, SX, Seduction, Prestige, Deauville, Exclusive κ.α. Επίσης, τα αυτοκίνητα παράγονταν και σε αρκετές σειρές περιορισμένων αριθμών: Ocean, Millesimé, Royal, Windows CE, Tonic, Chrono, Family και WR-Compresseur.
Εκτός των βασικών επιλογών, στο πακέτο εξοπλισμού Windows CE περιλαμβανόταν για πρώτη φορά για τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης μάρκας, το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας AutoPC με λειτουργία φωνητικού ελέγχου, το οποίο συνδύαζε ραδιόφωνο, CD-player με εναλλάκτη για 6 CD, σύστημα πλοήγησης, τηλέφωνο και σύστημα μέσεντζερ. Επίσης, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορούσε να είναι εφοδιασμένο με έλεγχο κλίματος, εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους, καθώς και με μια πρόσθετη χρέωση, με αερόσακους τύπου κουρτίνας και αισθητήρες παρκαρίσματος.