Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα SKODA Superb II Hatchback (3T4): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Skoda Superb II (3T4) αποτελούν 5θυρα λίφτμπακ, τα οποία κατασκευάζονταν το διάστημα 2008-2015. Παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Τα κύρια προτερήματα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων περιλάμβαναν τον κομψό σχεδιασμό και την υψηλού επιπέδου ασφάλεια. Το λίφτμπακ πήρε τη μεγαλύτερη βαθμολογία των πέντε αστεριών, στα crash test Euro NCAP το 2009. Επίσης, απέσπασε τον τίτλο "Luxury Car of the Year" από το Βρετανικό περιοδικό Top Gear το 2009. Το 2012 διακρίθηκε ως το καλύτερο εισαγόμενο αυτοκίνητο στη Γερμανία από τους αναγνώστες του περιοδικού "Auto, Motor und Sport" και το διάστημα 2011-2013, έλαβε τον τίτλο "Best-Value Family Car" από το περιοδικό "Money" της Αυστραλίας. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για Škoda Superb II (3T4) σε πολύ προσιτές τιμές.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Škoda Superb II (3T4)
Τα λίφτμπακ Skoda Superb II (3T4) είχαν μήκος 4.838 χιλιοστά, πλάτος 1.817 χιλιοστά και ύψος 1.462 χιλιοστά. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαινόταν από 565 έως 1.670 λίτρα. Η απόστασή τους από το έδαφος έφτανε τα 139 χιλιοστά. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν 5θέσιο.
Η τεχνολογία TwinDoor, της ίδιας της Škoda, αποτελούσε μια καινοτόμο λύση που επέτρεπε το άνοιγμα μόνον του καπό του πορτμπαγκάζ ή ολόκληρης της πίσω πόρτας, εφόσον χρειαζόταν.
Η εμπρόσθια ανάρτηση του συγκεκριμένου οχήματος ήταν ανεξάρτητη, τύπου MacPherson, ενώ η πίσω ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων. Στον εμπρόσθιο άξονα, το αυτοκίνητο διέθετε αεριζόμενους δίσκους φρένων και στον οπίσθιο, μασίφ δίσκους.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Περίπου 40 εκδόσεις των λίφτμπακ Škoda Superb II (3T4) παράχθηκαν καθ’ όλο το διάστημα της παραγωγής τους. Οι μισές διέθεταν κινητήρες ντίζελ και οι άλλες μισές βενζίνης. Τα αυτοκίνητα ήταν είτε μπροστοκίνητα είτε τετρακίνητα.
Η έκδοση ντίζελ 2.0 TDI (170 ίππων) 4x4 υπήρξε μια από τις ισχυρότερες και αποδοτικότερες. Είχε έναν υπερτροφοδοτούμενο, 4κύλινδρο, 16βάλβιδο κινητήρα με intercooler, φίλτρο σωματιδίων και σύστημα έγχυσης καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Η μέγιστη ροπή ήταν 350 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στα 100 χλμ/ώρα γινόταν σε 9 δευτερόλεπτα και το αυτοκίνητο μπορούσε να φτάσει την ταχύτητα των 219 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση καυσίμων ήταν 5,2 λίτρα στον εκτός πόλης κύκλο, 6,2 λίτρα στο μικτό κύκλο και 8 λίτρα στον αστικό κύκλο. Η ικανότητα φόρτωσής του έφτανε τα 635 κιλά. Το σύστημα τετρακίνησης με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη Haldex, διασφάλιζε την ιδανική κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, με βάση τις οδικές συνθήκες.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Superb II (3T4)
Τα λίφτμπακ Škoda Superb II (3T4) (2008-2015) προσφέρονταν με τα εξής πακέτα εξοπλισμού: Active, Ambition, Elegance, Comfort, Exclusive, GreenLine, Laurin & Klement, Drive κ.α.
Στο πακέτο εξοπλισμού Comfort, το αυτοκίνητο διέθετε αερόσακους εμπρόσθιους, πλευρικούς, κεφαλής και γονάτων, καθώς και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, σύστημα υποβοήθησης πέδησης, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, πολυλειτουργική οθόνη, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, αισθητήρες παρκαρίσματος και άλλου είδους εξοπλισμό.