Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας

-
Πληροφορίες
Αυτοκίνητα Volkswagen Transporter T4 Microbus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7DJ): τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Volkswagen Transporter IV 70XB, 70XC, 7DB, 7DW είναι τετράθυρα μίνι λεωφορεία, που η παραγωγή τους διεξαγόταν κατά την περίοδο 1990–2003. Κατασκευάζονται με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, και μετά τον ανασχεδιασμό του 1996 – με χαμηλή και ψηλή οροφή. Σύμφωνα με τη διάταξη και έκδοση του αμαξώματος ήταν δυνατό να καθίσουν έως και 9 άτομα στην καμπίνα επιβατών αυτών των αυτοκινήτων. Χάρις στις πολλές δυνατότητες χρήσης τους, την αξιοπιστία και την πρακτικότητά τους, τα συγκεκριμένα μίνι λεωφορεία χρησιμοποιούνταν συχνά ως ασθενοφόρα και ως αστυνομικά οχήματα. Μπορείτε να αγοράσετε ανταλλακτικά για αυτοκίνητα Volkswagen Transporter IV 70XB, 70XC, 7DB, 7DW από το διαδικτυακό μας κατάστημα. Επικοινωνήστε με τους εξειδικευμένους υπαλλήλους μας ώστε να επιλέξετε τα κατάλληλα ανταλλακτικά, ενώ εκείνοι θα σας ενημερώσουν επίσης για τις ενεργές προσφορές και εκπτώσεις μας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά των Volkswagen Transporter IV 70XB, 70XC, 7DB, 7DW
Το μήκος των μίνι λεωφορείων VW Transporter IV 70XB, 70XC, 7DB, 7DW με το κοντό μεταξόνιο ανερχόταν στα 4707 χιλιοστά, ενώ με το μακρύ μεταξόνιο – στα 5107 χιλιοστά. Το ύψος των αυτοκινήτων με τη χαμηλή οροφή έφτανε τα 1940 χιλιοστά, ενώ με την ψηλή οροφή – τα 2430 χιλιοστά. Το πλάτος και η απόσταση από το έδαφος των οχημάτων αυτών ήταν ίση με 1840 χιλιοστά και 150 χιλιοστά αντίστοιχα, ανεξαρτήτως της διάταξης του αμαξώματος.
Βασικές εκδόσεις
Καθ’ όλη τη διάρκεια παραγωγής τους κατασκευάστηκαν 35 εκδόσεις των μίνι λεωφορείων Volkswagen Transporter IV: 14 με κινητήρα βενζίνης και 14 με κινητήρα πετρελαίου όσον αφορά τα οχήματα πριν τον ανασχεδιασμό του μοντέλου, ενώ μετά τον ανασχεδιασμό του κυκλοφόρησαν 6 πετρελαιοκίνητες και 1 βενζινοκίνητη έκδοση αυτού. Επιπλέον, η γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων δεν περιλάμβανε μόνο επιλογές συστημάτων μετάδοσης κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς, αλλά επίσης και επιλογές συστημάτων μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η έκδοση 2.5 TDI Syncro MT ανήκει στην προαναφερθείσα κατηγορία. Το αυτοκίνητο διέθετε κινητήρα 5 κυλίνδρων και 10 βαλβίδων, με σύστημα άμεσης έγχυσης καυσίμου και στροβιλοσυμπιεστή, επιτυγχάνοντας έτσι ισχύ έως και 102 ίππους.
Η μέγιστη ροπή μεγέθους 250 N∙m επιτυγχανόταν σε μέτριο αριθμό στροφών – περίπου 1900 στροφές με μέγιστο όριο τις 3500. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος το αυτοκίνητο δε χαρακτηριζόταν για τα εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά του: επιτάχυνε στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 18,1 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του δεν ξεπερνούσε τα 157 χιλιόμετρα την ώρα. Όμως, η κατανάλωση καυσίμου ήταν εκείνο το χαρακτηριστικό που κατέστησε τη συγκεκριμένη έκδοση ως μία από τις πλέον οικονομικές όλων των διαθέσιμων εκδόσεων (9,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον, 7,7 λίτρα σε συνδυαστικό περιβάλλον και 6,6 λίτρα σε αυτοκινητόδρομο). Η μεγάλη δεξαμενή καυσίμου χωρητικότητας 80 λίτρων επέτρεπε τη διάνυση απόστασης 820 έως 1210 χιλιομέτρων με ένα μόλις γέμισμα, και αυτός είναι και ο λόγος που το λεωφορείο ήταν ιδανικό για μακρινές διαδρομές.
Επιλογές εξοπλισμού των IV 70XB, 70XC, 7DB, 7DW
Ο βασικός εξοπλισμός περιλάμβανε ελάχιστες επιλογές. Όμως, το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα όλων των μίνι βαν οχημάτων ήταν η ευρύχωρη καμπίνα επιβατών και τα άνετα καθίσματα.
Τα μίνι βαν Transporter 70XB, 70XC, 7DB, 7DW (1990–2003) ήταν δυνατό να εξοπλιστούν με σύστημα κλιματισμού Climatronik με σύστημα ξεχωριστής ρύθμισης θερμοκρασίας αέρα στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο τμήμα της καμπίνας, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτροκίνητη ηλιοροφή. Η θέρμανση του οπίσθιου παραθύρου απέτρεπε τη δημιουργία πάγου και εξασφάλιζε την άριστη ορατότητα κατά την οπισθοπορία υπό χειμερινές καιρικές συνθήκες. Η κλίση της πλάτης των καθισμάτων μπορούσε να ρυθμιστεί, ενώ θεωρείτο δεδομένη η ύπαρξη ζωνών ασφαλείας και προσκέφαλων.