Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα CITROËN Jumpy I MPV: τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα αυτοκίνητα Citroën Jumpy I (U6U) αποτελούν μίνιβαν με μέχρι και 9 θέσεις, τα οποία παράγονταν στην Ευρώπη από το 1994 μέχρι το 2006. Χρησιμοποιούνταν ευρέως ως αυτοκίνητα υπηρεσίας από την αστυνομία, το στρατό και τις υπηρεσίες εκτάκτου ανάγκης. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ήταν διάσημα για την απλότητα, την αξιοπιστία, την ευκολία συντήρησης και τη φθηνή τιμή τους. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα βρείτε μια ευρεία γκάμα τμημάτων για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα: δαγκάνες και τακάκια φρένων, ψαλίδια ανάρτησης και σινεμπλόκ, ιμάντες κίνησης, κυλίνδρους και τεντωτήρες, εξαρτήματα συμπλέκτη και κινητήρα, καθώς και πλήθος άλλων ανταλλακτικών, προϊόντων φροντίδας αυτοκινήτου, αναλώσιμων και εργαλείων επισκευής αυτοκινήτου. Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και θα έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για Citroën Jumpy I (U6U) σε απίστευτα φτηνές τιμές.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Citroën Jumpy I (U6U)
Στην αρχή, τα μίνιβαν Citroën Jumpy I (U6U) διέθεταν μήκος 4440 χιλιοστά, πλάτος 1810 χιλιοστά και ύψος 1940 χιλιοστά. Τα αυτοκίνητα που παράγονταν μετά το 2000, διέθεταν μήκος, πλάτος και ύψος 4454 χιλιοστά, 1812 χιλιοστά και 1710 χιλιοστά, αντίστοιχα. Ο κατασκευαστής άρχισε να παρέχει εκδόσεις αμαξώματος τόσο με κοντό, όσο και με μακρύ μεταξόνιο, μετά την αναδιαμόρφωση του 2004. Τα αυτοκίνητα με κοντό μεταξόνιο είχαν μήκος 4524 χιλιοστά και αυτά με μακρύ, 4922 χιλιοστά. Με βάση τον αριθμό και τη θέση των οπίσθιων καθισμάτων, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορούσε να φτάσει τα 5000 λίτρα. Το ελεύθερο ύψος από το έδαφος μπορούσε να είναι 130 ή 135 χιλιοστά.
Με βάση την επιλεγμένη έκδοση, το αυτοκίνητο μπορούσε να είναι 5θέσιο, 6θέσιο, 8θέσιο ή 9θέσιο. Η πρόσβαση στη δεύτερη και την τρίτη σειρά καθισμάτων γινόταν από συρόμενες πόρτες, στη μια ή και στις δυο πλευρές του αυτοκινήτου. Η πίσω πόρτα ήταν κανονική δυο φύλλων.
Η μπροστινή ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη με γόνατα MacPherson και η οπίσθια εξαρτημένη με σούστες. Δίσκοι φρένων τοποθετούνταν μόνο στον εμπρόσθιο άξονα.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Ο κατασκευής αυτοκινήτων κυκλοφόρησε περισσότερες από 10 εκδόσεις των Citroën Jumpy I (U6U) καθ’ όλα τα έτη της παραγωγής τους. Ήταν εφοδιασμένες με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ. Στο σύνολό τους, τα συγκεκριμένα μίνιβαν ήταν μπροστινοκίνητα.
Η έκδοση ντίζελ 2.0 TD αποτέλεσε μια από τις πιο περιζήτητες. Διέθετε υπερσυμπιεζόμενο, 4κύλινδρο, 16βάλβιδο κινητήρα άμεσου ψεκασμού καυσίμου. Απέδιδε 110 ίππους και η ροπή έφτανε τα 250 N⋅m στις 1750 σ.α.λ. Το αυτοκίνητο επιτάχυνε από 0 σε 100 χλμ/ώρα σε 14,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα ήταν 165 χλμ/ώρα. Το μίνιβαν κατανάλωνε 5.6 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ στον εκτός πόλης κύκλο, 6.7 λίτρα στο μικτό κύκλο και 8.7 λίτρα στον αστικό κύκλο. Η μέγιστη ικανότητα φόρτωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ανερχόταν στα 910 κιλά.
Τα πακέτα εξοπλισμού των Jumpy I (U6U)
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου χαρακτηριζόταν από μεγάλη πρακτικότητα. Με το σκιάδιο (αλεξήλιο) ανοιχτό, γινόταν με ευκολία η ανάγνωση των ενδείξεων των οργάνων του πίνακα, ανεξαρτήτως από τις συνθήκες φωτισμού. Ο λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων τοποθετούταν στο εμπρόσθιο πάνελ, επιτρέποντας έτσι την εγκατάσταση τριών καθισμάτων στην πρώτη σειρά. Το εσωτερικό διέθετε πλήθος θηκών αποθήκευσης για μικρού μεγέθους αντικείμενα. Όσον αφορά στον εξοπλισμό, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προσφέρονταν κλιματισμός, κιτ ανοιχτής ακρόασης, ηλεκτρικά παράθυρα, στερεοφωνικό αυτοκινήτου, αερόσακοι κ.α.