Πίσω
Χώρα
Πίσω
Τα οχήματα μου
-
Ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
Αυτοκίνητα SAAB 900 I Combi Coupe: τεχνικές προδιαγραφές, εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Τα χάτσμπακ Saab 900 (I) αποτελούν 5θέσια οχήματα, τα οποία παράγονταν το διάστημα 1978 με 1994 και προσέφεραν αξιοπιστία και ευκολία συντήρησης. Παράλληλα, διέθεταν και ασυνήθιστο σχεδιασμό. Πλήθος τμημάτων του αμαξώματος φτιάχνονταν από αλουμίνιο, μειώνοντας έτσι το βάρος του οχήματος. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας προσφέρει τη δυνατότητα να αγοράσετε ανταλλακτικά για Saab 900 (I). Η ευρεία συλλογή προϊόντων του καταλόγου μας, θα σας επιτρέψει να βρείτε με ευκολία οποιοδήποτε τμήμα έχετε ανάγκη: από μάκτρα υαλοκαθαριστήρων μέχρι ελατήρια εμβόλου κινητήρα. Επίσης, θα μπορέσετε να αγοράσετε αναλώσιμα, όπως λάδια κινητήρα ή υγρά φρένων, όπως και εργαλεία για την επισκευή και συντήρηση του οχήματός σας.
Το Saab 900 (I): προδιαγραφές
Τα χάτσμπακ Saab 900 (I) είχαν μήκος 4740 χιλιοστά, πλάτος 1690 χιλιοστά και ύψος 1430 χιλιοστά. Ο όγκος του χώρου αποσκευών άγγιζε τα 495 λίτρα, αλλά έφτανε έως τα 1600 λίτρα μετά την αναδίπλωση των οπίσθιων καθισμάτων. Η απόσταση από το έδαφος ήταν 140 χιλιοστά. Τα αυτοκίνητα ήταν 3θυρα ή 5θυρα.
Η μπροστινή ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη, με διπλά ψαλίδια και διασφάλιζε άψογο χειρισμό και επέτρεψε στον οδηγό να νιώθει το δρόμο. Η οπίσθια ανάρτηση ήταν ημιανεξάρτητη με ράβδο Panhard. Οι αντιστρεπτικές δοκοί προσέφεραν σταθερότητα στο αυτοκίνητο κατά τους ελιγμούς. Οι τροχοί εξοπλίζονταν, στο σύνολό τους, με δίσκους φρένων. Τα συγκεκριμένα χάτσμπακ αποτέλεσαν τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής που εξοπλίστηκαν με τα τακάκια φρένων χωρίς αμίαντο.
Το ιδιαίτερο γνώρισμα του εξωτερικού του αυτοκινήτου αποτέλεσε το πανοραμικό παρμπρίζ που παρείχε εξαιρετική ορατότητα. Τα αυτοκίνητα διέθεταν μπάρες κατά των κρούσεων στις πόρτες, οι οποίες μείωναν τον κίνδυνο τραυματισμών σε τροχαία με πλευρική σύγκρουση.
Οι βασικότερες εκδόσεις
Συνολικά, παράχθηκαν περισσότερες από 20 εκδόσεις των χάτσμπακ Saab 900 (I). Στο σύνολό τους, διέθεταν κινητήρες βενζίνης και ήταν μπροστινοκίνητες. Οι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 4 ή 5 σχέσεων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων.
Η έκδοση Turbo αποτέλεσε μια από τις δυναμικότερες. Ήταν εξοπλισμένη με έναν 4κύλινδρο, 8βάλβιδο κινητήρα 155 ίππων, με μέγιστη ροπή 240 N·m στις 3000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση τους αυτοκινήτου από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα απαιτούσε μόνο 9 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα άγγιζε τα 200 χλμ/ώρα. Για μια απόσταση 100 χλμ, η μέση κατανάλωση του οχήματος άγγιζε τα 10,4 λίτρα καυσίμου. Η ικανότητα φόρτωσης της έκδοσης έφτανε τα 440 κιλά. Το αυτοκίνητο διέθετε μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.
Τα αυτοκίνητα διέθεταν το εταιρικό σύστημα αυτόματου ελέγχου απόδοσης (APC), που έδινε στον οδηγό τη δυνατότητα να κάνει χρήση καυσίμου διαφορετικών οκτανίων, χωρίς να δημιουργούνται ζημιές στον κινητήρα και τον υπερσυμπιεστή.
Αυτοκίνητα 900 (I): πακέτα εξοπλισμού
Με βάση την αγορά και το έτος κατασκευής, τα χάτσμπακ Saab 900 (I) προσφέρονταν με τα πιο κάτω πακέτα εξοπλισμού: GLE, GLS, S, SE, GL, GLI κ.α.
Οι εκδόσεις Turbo διέθεταν το δικό τους εξοπλισμό. Εξοπλίζονταν με υδραυλικό τιμόνι, σύστημα κεντρικού κλειδώματος, φιμέ τζάμια, σύστημα πλύσης προβολέων, ζάντες αλουμινίου, ταχύμετρο, ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα οδηγού, θερμαινόμενα εμπρόσθια καθίσματα, υαλοκαθαριστήρες με διακοπτόμενη λειτουργία κ.α. εξοπλισμό.