
Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτου πίσω και εμπρος
Κυλινδράκι τροχού για
Κυλινδράκι τροχού: χρήσιμες πληροφορίες
Βλάβες των κυλινδρακίων των ταμπούρων
- Ζημιές στην επιφάνεια του ρουλεμάν του κυλινδρακίου,
- Ρωγμές στα έμβολα,
- Φθορά των στεγανοποιητικών καπακιών του εμβόλου,
- Καταστροφή των στεγανοποιητικών καπακιών του εμβόλου,
- Χαλάρωση των ελατηρίων επαναφοράς των εμβόλων,
- Κόλλημα εμβόλου.
Συμπτώματα βλαβών των κυλινδρακίων των ταμπούρων
- Ελεύθερη κίνηση του πεταλιού,
- Σκούριασμα μεταλλικών μερών,
- Αύξηση του βάθους του πεταλιού του φρένου,
- Ολίσθηση του αυτοκινήτου, στις στροφές ή κατά την πέδηση,
- Αύξηση της σκληρότητας του πεταλιού,
- Κολλήματα του πεταλιού του φρένου,
- Διαρροή υγρού φρένων.
Αιτίες βλαβών των κυλινδρακίων των ταμπούρων
- Φράξιμο της τρύπας αναπλήρωσης,
- Ελλιπής ποσότητα υγρού φρένων,
- Τοποθέτηση τμημάτων κακής ποιότητας,
- Χρήση λάθος αναλώσιμων,
- Ύπαρξη νερού ή πρόσθετων στο υγρό φρένων,
- Φθορά των τμημάτων,
- Χρήση λάθος υγρού φρένων,
- Μη έγκαιρο σέρβις των εξαρτημάτων του συστήματος πέδησης,
- Μη τήρηση των όρων λειτουργίας του οχήματος,
- Επιθετικό στυλ οδήγησης,
- Μη έγκαιρη αλλαγή του υγρού φρένων.
Διαγνωστικός έλεγχος
Θα πρέπει να ελέγχεται τα κυλινδράκια του ταμπούρου σε μηνιαία βάση. Σε κάποιες περιπτώσεις, αρκεί ο οπτικός έλεγχος. Προσέξτε παρ όλα αυτά αν υφίστανται σημάδια βλαβών. Παραδείγματος χάρη, θα μπορούσε να υπάρχει κάποια διαφοροποίηση στην κίνηση του πεταλιού. Θα πρέπει να απευθύνεστε σε κάποιο συνεργείο για αξιολόγηση του συστήματος πέδησης, ανά 30000 χιλιόμετρα.
Επισκευή και αντικατάσταση των κυλινδρακίων των ταμπούρων
Το συγκεκριμένο τμήμα, επισκευάζεται, μόνο στην περίπτωση που έχει ρωγμές ή άλλες μικροζημιές στα στεγανοποιητικά καπάκια και τα επιθέματα. Σας υπενθυμίζουμε πως η αλλαγή του συνόλου των ελαστικών στοιχείων του τμήματος αυτού, θα πρέπει να εκτελείται σε κάθε σέρβις. Θα πρέπει να κάνετε τα παρακάτω:
- Να αδειάσετε το υγρό των φρένων,
- Να αποσυνδέσετε τα κυλινδράκια,
- Να τα καθαρίσετε.
Εφόσον εντοπιστεί βλάβη στις βαλβίδες και την επιφάνεια του ρουλεμάν των κυλινδρακίων, θα πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρο το τμήμα.
Σας υπενθυμίζουμε πως η διαδικασία αφαίρεσης των κυλινδρακίων, είναι σχετικά απλή. Ακολουθήστε, λοιπόν, τα παρακάτω βήματα:
- Σταθμεύστε το αυτοκίνητο, με το σασμάν στην πρώτη ταχύτητα,
- Σταθεροποιήστε τους εμπρόσθιους τροχούς,
- Αφαιρέστε έναν τροχό,
- Καθαρίστε το κυλινδράκι και το μαρκούτσι των φρένων από τη βρωμιά,
- Ξεβιδώστε το παξιμάδι που στερεώνει το σωληνάκι και την αντλία,
- Αφαιρέστε το μαρκούτσι από το κυλινδράκι,
- Σφραγίστε την τρύπα του μαρκουτσιού (π.χ. με το καπάκι της βαλβίδας εξαέρωσης),
- Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης του κυλινδρακιού,
- Βγάλτε το κυλινδράκι από το πλαίσιο.
Σημαντικό! Μην ξεχάσετε να επανατοποθετήσετε στο σύστημα πέδησης το υγρό των φρένων, μετά το τέλος της αντικατάστασης.