
Θερμικός Διακόπτης Βεντιλατέρ Ψυγείου για αυτοκίνητο
Θερμικός Διακόπτης Βεντιλατέρ Ψυγείου Κατάστημα
Πώς θα εντοπίσετε τυχόν βλάβες της βαλβίδας του βεντιλατέρ (θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού)
Όταν οδηγείτε, θα πρέπει να προσέχετε την ένδειξη θερμοκρασίας του κινητήρα στον πίνακα οργάνων. Αν η βελόνα του δείκτη πλησιάσει την κόκκινη ζώνη, θα πρέπει να ελέγξετε τη λειτουργικότητα του βεντιλατέρ του συστήματος ψύξης. Η αιτία της υπερθέρμανσης ενδέχεται να είναι η βαλβίδα η οποία είναι υπεύθυνη για την εκκίνηση του βεντιλατέρ, ο χαλασμένος θερμοστάτης, κάποια βλάβη του ίδιου του βεντιλατέρ ή ο σχηματισμός κάποιου αεροφράγματος στο εσωτερικό του συστήματος.
Για να κάνετε διαγνωστικό έλεγχο της βαλβίδας ενεργοποίησης του βεντιλατέρ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα υπέρυθρο θερμόμετρο. Με τη βοήθειά του, μετρήστε τη θερμοκρασία του ψυγείου. Αν είναι ανώτερη των 90 με 95 ° C και το βεντιλατέρ δεν λειτουργεί, τότε η βαλβίδα είναι μάλλον χαλασμένη.
Για να κάνετε, ωστόσο, πιο επακριβή εντοπισμό της αιτίας της υπερθέρμανσης του κινητήρα, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο.
Θα καταλάβετε, ενδεχομένως, ότι η βαλβίδα ενεργοποίησης του βεντιλατέρ απαιτεί διαγνωστικό έλεγχο, από τα παρακάτω σημάδια:
- Το βεντιλατέρ δεν ξεκινά μόλις η θεοκρασία φτάσει στο σωστό επίπεδο.
- Το αντίστροφο – το βεντιλατέρ λειτουργεί διαρκώς. Αυτό δηλώνει ότι οι επαφές της βαλβίδας δεν ανοίγουν.
Αιτίες βλαβών της βαλβίδας του βεντιλατέρ (θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού)
Η βαλβίδα του βεντιλατέρ, αποτελεί ένα ιδιαίτερης σημασίας τμήμα. Αν δεν βρεθεί η βλάβη έγκαιρα, ο κινητήρας θα υπερθερμανθεί και στο τέλος θα απαιτηθεί η γενική επισκευή ή ακόμη και η αντικατάστασή του. Θα πρέπει, λοιπόν, η κατάσταση του συστήματος ψύξης να ελέγχεται προσεκτικά. Πολλές φορές, η αιτία της βλάβης της βαλβίδας είναι η λήξη του κύκλου ζωής του.
Οι συνθήκες λειτουργίας επηρεάζουν επίσης τον κύκλο ζωής του τμήματος. Αν το όχημα χρησιμοποιείται για πολύ καιρό σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 30 ° C και το βεντιλατέρ λειτουργεί σχεδόν συνέχεια, επέρχεται επιτάχυνση της φθοράς της βαλβίδας.
Μια ακόμα αιτία βλάβης του τμήματος ενδέχεται να αποτελέσει και η χαμηλή του ποιότητα. Υπάρχει διαθέσιμη στην αγορά μια πληθώρα ιμιτασιόν προϊόντων, τα οποία, δυστυχώς, δεν αντέχουν για πολύ.
Επισκευή και αντικατάσταση της βαλβίδας του βεντιλατέρ (θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού)
Καθώς η βαλβίδα ενεργοποίησης του βεντιλατέρ αποτελεί μια ενιαία μονάδα, δεν υπάρχει λόγος να επισκευαστεί. Αν το τμήμα είναι προβληματικό, τότε χρειάζεται αντικατάσταση. Την αλλαγή του, μπορείτε να την κάνετε δίχως βοήθεια, διότι αποτελεί μια απλή και γρήγορη διαδικασία. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Αφήστε τον κινητήρα να κρυώσει.
- Βγάλτε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
- Αδειάστε όλο το αντιψυκτικό του ψυγείου.
- Αποσυνδέστε τα καλώδια της βαλβίδας ενεργοποίησης του βεντιλατέρ.
- Βγάλτε το προβληματικό τμήμα. Προσέξτε να μην προξενήσετε ζημιά στο ψυγείο.
- Βιδώστε το νέο λειτουργικό τμήμα. Θυμηθείτε να βάλετε τη φλάντζα κάτω από το καινούριο τμήμα.
- Συνδέστε την καινούρια βαλβίδα με την καλωδίωση.
- Ξαναγεμίστε το σύστημα με καινούριο αντιψυκτικό ή με το αντιψυκτικό που αφαιρέσατε πιο πριν.
- Συνδέστε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.